Ik heb op dit moment deze opstelling:
link met pics
Specs:
Pioneer VSX- C300
Kiss DP-558 80 GB
JBL surround 5.1 (kan type niet vinden) met LIFE front speakers.
Grundig TV
Nintendo nes
Nu heb ik eerdaags wat geld over, en wil ik wat leuk spul erbij gaan halen.
ik zit te twijfelen tussen Harman Kardon amp (tuner) + dvd speler, of een TV (plat)
De TV is best oud, maar doet het goed, de pioneer doet het prima maar heeft helaas een fan achterin die je hoort als je geluid zacht staat.
voorbeeld opties:
Harman Kardon set (maar dan zonder speakers)
Samsung LCD
Zoals je misschien al gezien hebt is het niet alleen de techniek, maar ook de looks die ik belangrijk vind. De Harman Kardon look staat goed bij mijn Kiss speler die ik wil bewaren voor netwerk verbinding.
De Samsung Tv heb ik voornamelijk op uiterlijk gekozen
Mijn budget ligt rond de 800 € max.
Mijn eigenlijke vraag: Wat zou ik het beste kunnen upgraden, wat is momenteel het slechtste aan mijn setup? En wat vinden jullie van de voorstellen die ik zelf gedaan heb?
link met pics
Specs:
Pioneer VSX- C300
Kiss DP-558 80 GB
JBL surround 5.1 (kan type niet vinden) met LIFE front speakers.
Grundig TV
Nintendo nes
Nu heb ik eerdaags wat geld over, en wil ik wat leuk spul erbij gaan halen.
ik zit te twijfelen tussen Harman Kardon amp (tuner) + dvd speler, of een TV (plat)
De TV is best oud, maar doet het goed, de pioneer doet het prima maar heeft helaas een fan achterin die je hoort als je geluid zacht staat.
voorbeeld opties:
Harman Kardon set (maar dan zonder speakers)
Samsung LCD
Zoals je misschien al gezien hebt is het niet alleen de techniek, maar ook de looks die ik belangrijk vind. De Harman Kardon look staat goed bij mijn Kiss speler die ik wil bewaren voor netwerk verbinding.
De Samsung Tv heb ik voornamelijk op uiterlijk gekozen
Mijn budget ligt rond de 800 € max.
Mijn eigenlijke vraag: Wat zou ik het beste kunnen upgraden, wat is momenteel het slechtste aan mijn setup? En wat vinden jullie van de voorstellen die ik zelf gedaan heb?
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P