Verwijderd
Ja gvd, need more powa!
er staat me iets bij van bios flashen met vcore op max setting, maar da week nie zeker, en ben niet van plan het zo ffentjes uit te proberen.
er staat me iets bij van bios flashen met vcore op max setting, maar da week nie zeker, en ben niet van plan het zo ffentjes uit te proberen.
Je moet gaan solderen jongens.. bruut solderen.. Mijn neefie weet hoe dat moet:
zoek bij Icq maar naar Brut@list, of Stefan Koopmans. hij woont in hilversum.
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Laat hem hier ff posten.Op zondag 04 februari 2001 23:14 schreef FoggyFreek het volgende:
Je moet gaan solderen jongens.. bruut solderen.. Mijn neefie weet hoe dat moet:
Zover ik weet moet het gewoon lukken op de KT7A(-RAID), omdat er weinig is veranderd, alleen de VIA chips en wat condensators rond de Socket.
Ik krijg hem dinsdag binnen samen met m'n Duron 800, ik wil het dus ook wel graag weten, want ik wil hem wel over die 1Ghz heen tillen
Dus als jullie weten of het wel/niet goed gaat post het hier ... anders kost het me misschien wel 350piek
Ik krijg hem dinsdag binnen samen met m'n Duron 800, ik wil het dus ook wel graag weten, want ik wil hem wel over die 1Ghz heen tillen
Dus als jullie weten of het wel/niet goed gaat post het hier ... anders kost het me misschien wel 350piek
zijn ICQ nr is: 7020302
hij is nu online
hij is nu online
-- Altijd blijven prutsen --
ai das wel handig ik add hem ook maar ff ik krijg volgende week mijn duron 750 en abit k7ta
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Bah icq. Mocht iemand het lukken, post het dan aub ff voor de rest. wel zo practisch.
Solderen? grmbl.
Solderen? grmbl.
Pagina: 1