(Vista) Windows mail contactpersoon vraag

Pagina: 1
Acties:

• kiefty14
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:29
Ik heb 2 vragen over Windows mail

1. Als ik bij nieuw bericht bij AAN: gewoon de voornaam van een contact persoon intypte bij outlook zag je als ik bijvoorbeeld een A intypte alle contact personen met de eerste letter a voornaam. als ik dit nu doe bij windows mail zie ik maar sommige contactpersonen en sommige weer niet hoe komt dit ik heb ze 1 voor 1 achter elkaar in zitten typpen en sommige pakt die wel en sommige niet
wie weet hoe dit komt ?

2. bij outlook express zag je altijd links onder Postvak In altijd contactpersonen staan hoe krijg ik die daar terug neer gezet want nu staan ze er niet meer ?

• kiefty14
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:29
Niemand ?

• thomrob
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 12:22

thomrob

allround developer

1) in mijn outlook 2003 worden namen pas aangevuld als ze een keer gebruikt zijn. Het zou kunnen dat deze gegevens door je nieuwe mailprogramma niet zijn overgenomen en pas zodra jij de contactpersoon selecteert / invult wordt CP toegevoegd aan je 'aanvullijstje'.

dit is in ieder geval hoe OL2003 werkt, misschien werkt het zo ook onder Vista mail (ik ken het niet)

2) is dat niet in te stellen in een of ander menu? Even googlen zou ik zeggen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat thomrob zegt, waarschijnlijk is die cache verwijderd/gecorrumpeerd? Wat heb je zelf al geprobeerd?

Misschien moet je de handel gewoon nog even importeren? In je topicstart mis ik een beetje wat je zelf al had ondernomen om deze toch vrij simpele vragen te beantwoorden.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters