Een paar weken terug heb ik een nieuw systeem aangeschaft. Nadat ik alles aangesloten heb, deed internet het meteen! geen gebruikersnaam of wachtwoord hoeven invoeren. Nu merk ik wel dat ik veel langzamer internet heb. Nu dacht ik, ik zal de ADSL-cd er even doorheen draaien, geinstalleerd, en op het einde mijn gebruikersnaam en wachtwoord in moeten vullen.Nu blijkt dat ik met die naam en ww niet kan inloggen. Ik heb al van alles op proberen te zoeken, maar ik krijg m'n internet maar niet sneller. Wel kan ik gewoon op de mail van planet kijken met m'n gebruikersnaam en ww en heb vorige week m'n abbo nog betaald
Specificaties:
Abbo van ADSL Comfort van Planet
Downstream 6 Mb/s
Upstream 768 Kb/s
Resultaten van Speedtest.nl
Download
97.1 KByte/sec (=777 kbps)
Upload
57.5 KByte/sec
(=460 kbps)
Connectie
953.0 Conn/min
Verder geen p2p programma of wat dan ook draaien wat mijn internetverbinding zou verlangzamen. Hoop dat ik hiermee genoeg info heb geleverd. Weet iemand wat ik nog kan doen?? Ben hier namelijk een leek in...
Specificaties:
Abbo van ADSL Comfort van Planet
Downstream 6 Mb/s
Upstream 768 Kb/s
Resultaten van Speedtest.nl
Download
97.1 KByte/sec (=777 kbps)
Upload
57.5 KByte/sec
(=460 kbps)
Connectie
953.0 Conn/min
Verder geen p2p programma of wat dan ook draaien wat mijn internetverbinding zou verlangzamen. Hoop dat ik hiermee genoeg info heb geleverd. Weet iemand wat ik nog kan doen?? Ben hier namelijk een leek in...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 20:53 ]