Toon posts:

[XP64] Tijd zones in Windows 64x klopt niks meer van*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk bij mezelf wat raar dat m'n klok op een tijd staat die niet strookt met de werkelijke tijd.
Dus ik kijk bij tijdzones zie ik dat het schermpje helemaal blauw is (dus geen topografie meer aanwezig) en blijkt bij te kiezen tijdzones er géén enkele optie meer aanwezig te zijn behalve Manaus (Brazilie).
Nou je snapt wel dat m'n klop breekt,
Hoe krijg ik in hemelsnaam dit weer in orde zoals het hoort ?!!

Verwijderd

Topicstarter
Moet je nagaan dat ik dus tenminste anderhalf uur gegoogled heb om een oplossing te zoeken..
En geloof maar zoeken op timezones in combinatie met windows (zonder XP) maakt dat je lang zoet bent :P
Maar hoe dit nou gebeurd is is mij een raadsel .. Het zal toch niet komen door Regvac ofzo hoop ik..

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08-2025
never mind

[ Voor 81% gewijzigd door TommyCP op 23-02-2007 20:23 ]

>>>insert witty remark here<<<

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dude, wel eens van de edit knop gehoord? Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif
Als je je topic binnen 24 uur wilt wijzigen gaarne via edit en niet telkens een reply op jezelf geven aub. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 23-02-2007 20:26 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Microkid schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 20:25:
Dude, wel eens van de edit knop gehoord? [afbeelding]
Als je je topic binnen 24 uur wilt wijzigen gaarne via edit en niet telkens een reply op jezelf geven aub. :)
Frontpage Admin ..

Beetje verdwaald ofzo ?! 8)7
Pagina: 1