Gelukkig maar.
en hoezo dom je illegale zaken showen, wie zegt dat mijn kopie illegaal is

Ik heb het niet over jou, ik heb het over screenshots waarop de download van Leopard nota bene nog open staat.
En daar in tegen 9 van de 10 windows screenshots die je op tweakers ziet zijn illegale kopieen. ga je daar ook allemaal op flamen?
Gelukkig interesseert me dat dermate weinig dat ik nog nooit heb gekeken of mensen daar zo dom zijn om screenshots met "beta build 23092" oid te posten. In ieder geval geldt daar hetzeflde beleid.
het is een forum en in nederland geld nog steeds de vrijheid van meningsuiting. of dit op jullie forum geld weet ik niet maar ik ben te lui om de regels te lezen.
Ik ben blij dat je dat zelf toegeeft. Gelukkig mogen wij ook helemaal zelf bepalen wie we wel en niet toelaten op ons forum, dus misschien dat je je toch maar eens in
ons beleid zou moeten verdiepen. Ik zal jou en de rest hier in dit topic even een handje helpen:
Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+-uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten, we willen echter niet dat je Gathering of Tweakers.net hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we vooral / voornamelijk niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat.
Om diezelfde reden komt er voorlopig nog geen Leopard topic, het is bèta software en als je daar op een legitieme manier aan bent gekomen kun je ook via die kanalen je problemen bespreken, we gaan hier op GoT niemand helpen zijn illegale kopie van Leopard aan de praat te krijgen.
Als je hier nog op wil reageren mag je dat per mail doen, je vindt mijn adres in het mailtje dat je zometeen in je inbox tegenkomt...
Dan mag dit topic eindelijk weer on-topic
[
Voor 7% gewijzigd door
dawuss op 23-06-2007 15:34
]