Mijn desktop dan ook maar even. Sinds een paar maanden blij mac gebruiker.
Nog geen fysieke problemen gehad, maar door een eigen fout wel de boel opnieuw geinstalleerd.
Achtergrond is eigen werk, ik neem aan dat er niemand is die mijn tag op zn achtergrond wil hebben.
Is dit wel het geval, dan upload ik het origineel wel.
Menubar > Azureus, Adium, Himmelbar.
Adium theme > Notebook
Waarschijnlijk door de bubbles contact list style niet goed weergegeven.
Batterij widget op desktop > Minibatterystatus 2.6.3
[ Voor 11% gewijzigd door McDutch op 04-06-2007 12:25 ]
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Nu nog een 2560x1600 versie endan hebiker ook nog wat aan
[ Voor 49% gewijzigd door Cain69 op 04-06-2007 12:57 ]
Welke icons heb je voor je hd's (op je bureaublad). Ik zoek ze al een tijdje, maar ik kan ze niet vinden.
Je wil ze al een tijdje, als je ze had gezocht had je ze gevonden.JC schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:02:
[...]
Welke icons heb je voor je hd's (op je bureaublad). Ik zoek ze al een tijdje, maar ik kan ze niet vinden.
Ik heb ze zelfs nog gepost op de vorige pagina.
Heb je speciaal programma gebruikt om je foto's zo in een frampje te zetten? of gewon beetje gephotoshoped?mldot.be schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:54:
Terug thuis na 5 maand op Erasmus in Finland. Foto's zijn zelf genomen op een mooie zomerdag in Forssa![]()
[afbeelding]
Voor de rest een standaard uiterlijk, ik heb geen nood aan al die opsmuksoftware.
Het oneindige X 0
Een paar truukjes in Photoshop jaWokker schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:52:
[...]
Heb je speciaal programma gebruikt om je foto's zo in een frampje te zetten? of gewon beetje gephotoshoped?
Verwijderd
Ik was op zoek naar coole apps e.d. voor de apple, maar dit topic is daar 131203821038 zo nuttig voor dan de andere topics zoals nuttige apps topic etc
Gister en vandaag beetje door dit gehele topic gescrolled, en heb echt een boel gedownload en aangepast aan mijn powerbook! Ik zal snel een keer wat screens posten.
Dit is een screenshot topic en geen helpdesk/vraag draadje. Open hiervoor een nieuw topic (nadat je eerst zelf hebt gezocht!)
[ Voor 62% gewijzigd door Daedalus op 07-06-2007 21:59 ]
Met Photo Desktop kun je dat ook op een leuke manier doenWokker schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:52:
[...]
Heb je speciaal programma gebruikt om je foto's zo in een frampje te zetten? of gewon beetje gephotoshoped?
Verwijderd
Natuurlijk. Ik heb ze ff geupload in een archiefje. (ik vond de originele locatie )Frietsaus schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:08:
[...]
Mooi, heb je een linkje naar deze wallpaper?
Ja kan ze van rapidshare downloaden via deze link.
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Dankje.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:40:
[...]
Natuurlijk. Ik heb ze ff geupload in een archiefje. (ik vond de originele locatie )
Ja kan ze van rapidshare downloaden via deze link.
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:30:
nee die lekkere b*tches bedoelt hij, team is het dus.
OMFG hoe dom van me!

Welke icon's zijn dat? O.a. in je dock, voor die rss reader? en in je finder? bij je documenten, muziek enzo?
En welk theme? En welke achtergrond?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Het themedomi235 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:41:
[...]
En welk theme? En welke achtergrond?Ik vind het wel een strak geheel (zowel het theme als het team
)
![]() | |
Klikbaar | Wallpaper |

Ik heb m'n scherm maar eens wat zomers aangekleed met een wallpaper van celsojunior en Stockholm Contact List voor Adium. Verder even aan het experimenteren met SecuritySpy. Zeer aardig programma waarmee je met je iSight een live stream kan uitzenden. Erg veel mogelijkheden *^_^*
Edit: icoontjes komen van Liludori.
[ Voor 7% gewijzigd door c4ke op 17-06-2007 12:15 ]
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED
Verwijderd
waar heb je die icons vandaan? vind ze erg vet.r.venema schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:21:
[afbeelding]
Ik heb m'n scherm maar eens wat zomers aangekleed met een wallpaper van celsojunior en Stockholm Contact List voor Adium. Verder even aan het experimenteren met SecuritySpy. Zeer aardig programma waarmee je met je iSight een live stream kan uitzenden. Erg veel mogelijkheden *^_^*
nee maar dit is niet blijvend voor die map toch?
inno

Wallpaper; http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1298
Alleen jammer dat m'n MF widget dienst weigert de laatste tijd
Gewone desktop:

Widgets:

Desktop als ik druk ben:

[url=http://http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=660] Wallpaper 1[/url]
Wallpaper 2
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Verwijderd
Blue_man schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:28:
[...]
ma·gis·traal (bn.)
1 meesterlijk, groots
Bedankt!
Bron: www.vandale.be
off-topic... zet interfacelift in je favorieten en check elke week even
Verwijderd
En straks komen je vrienden klagen, dat je hun mail niet leest?Kapitein Prozac schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:13:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wallpaper; http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1298
Alleen jammer dat m'n MF widget dienst weigert de laatste tijd

Ik gok dat ie op de 544 ongelezen mails doeldeKapitein Prozac schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:19:
Nah, mis alleen headlines, moet ik weer moeite doen door m'n browser te openen

Alles helemaal standaard.
Achtergrond is een beetje gesoept. Komt uit de topic Het grote grappige plaatjes topic deel 5
« directe link »
en de problemen waar ik nu in zit

inno
Mag ik vragen waar je precies copyright op hebt?webmail schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:45:
Weer een nieuw achtergrond, dus een nieuw post
[afbeelding]
Alles helemaal standaard.
Achtergrond is een beetje gesoept. Komt uit de topic Het grote grappige plaatjes topic deel 5
« directe link »

Verwijderd
Cool, hoe doe je dat? Met Photoshop? Of met een programma die in no-time zulke reflecties maakt?
|>
iweb kan het ook heel gemakkelijk, of keynote. En waarschijnlijk nog wel tig apps.Simon schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:40:
Duplicate de layer, draai 'm om, verlaag de transparency, mask erop, en dan gradient van z/w naar grijs... Et voila, een reflectie...
Wel iets minder mooi als in PS.
Mijn desk: http://30degrees.nl/haar/Picture%202.jpg
[ Voor 12% gewijzigd door Beta op 20-06-2007 18:23 ]
Hyundai SX2 N-Line (2024)
DizzyWeb schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:34:
[...]
Ik gok dat ie op de 544 ongelezen mails doelde

Edit; oja, en ook nog spam natuurlijk. wordt niet meegerekend in de count zie ik nu

[ Voor 14% gewijzigd door Kapitein Prozac op 20-06-2007 19:24 ]
Mail.app heeft een erg handige "regels" functionaliteit, just so you know..Kapitein Prozac schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:09:
[...]
hahahah, zijn allemaal van die reply notifications, ben er zo aan gewend dat ik er niet meer op let
Edit; oja, en ook nog spam natuurlijk. wordt niet meegerekend in de count zie ik nu
TwyLight schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:13:
[...]
Mag ik vragen waar je precies copyright op hebt?

Full size *klik*.
Wallpaper kun je hier vinden.
Jaja... ik als Limburger een wallpaper uit het hoge noorden van het land
[ Voor 47% gewijzigd door ericafterdark op 21-06-2007 00:18 ]
Hier had uw reclame kunnen staan.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:51:
Mijne ook maar eens posten:
[afbeelding]
Foto niet door mij zelf gemaakt jammer genoeg
Hoe heb je die tijd/datum enz, op je bureaublad gekregen? En dat album?
stattoo & coversutra
ecit: My bad, draai jij de beta al?Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:14:
Mijn desktop
Clean
[afbeelding]
Full
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door Zody op 22-06-2007 12:36 ]
Terje HaakonsenBeta schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:17:
[...]
iweb kan het ook heel gemakkelijk, of keynote. En waarschijnlijk nog wel tig apps.
Wel iets minder mooi als in PS.
Mijn desk: http://30degrees.nl/haar/Picture%202.jpg
heb je het origineel mss ook?
PhD i.o.
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Wallpaper
Eventueel opvallende applicaties:
In de menu-bar: iStat Menus
In het dock: Vienna met Mac Theme
Verwijderd
Dat icpm.. wat is dat voor iets? Lijkt op een ftp/editor in 1 app?Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:14:
Mijn desktop
Clean
[afbeelding]
Full
[afbeelding]
Dat is Coda.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:26:
[...]
Dat icpm.. wat is dat voor iets? Lijkt op een ftp/editor in 1 app?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
ICPM is dir waar ik in zit. Coda is de naam van de editor, en ja een editor met ftp in 1Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:26:
[...]
Dat icpm.. wat is dat voor iets? Lijkt op een ftp/editor in 1 app?
Pfff, 1ms te laat.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 15:29 ]
zonde, nou moet je over een paar maanden weer een nieuwe install doen als je geen testversie meer hoeft te gebruikenVerwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:39:
Geen zin om te cleanen, maar goed zoveel heb ik niet op mn desktopnet cleane install gedaan he:
[afbeelding]
Draait / bevalt de beta goed? Zo te zien ben jij met veel vrienden uit je contact list naar de WWDC '07 geweestVerwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:39:
Geen zin om te cleanen, maar goed zoveel heb ik niet op mn desktopnet cleane install gedaan he:
[afbeelding]
edit: kan ook via het apple developer programma lees ik net
[ Voor 9% gewijzigd door Royal op 22-06-2007 17:51 ]
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Verwijderd
[/offtopic]
Opnieuw installeren gaat vast heel snel met Time MachineTiiim schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:26:
[...]
zonde, nou moet je over een paar maanden weer een nieuwe install doen als je geen testversie meer hoeft te gebruiken
[/offtopic]
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 18:35 ]
Verwijderd
Zodra de release is van leopard dan is het een kwestie met timemachine je backup ladenTiiim schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:26:
[...]
zonde, nou moet je over een paar maanden weer een nieuwe install doen als je geen testversie meer hoeft te gebruiken
Beta bevalt erg goed, hier en daar wel wat bugs maar daar stoor ik mij verder niet aan. Alles wat ik nodig heb draait en verder ziet het er gewoon erg gelikt uit.Royal schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:40:
[...]
Draait / bevalt de beta goed? Zo te zien ben jij met veel vrienden uit je contact list naar de WWDC '07 geweest
edit: kan ook via het apple developer programma lees ik net
WWDC07 was erg kicke, ben met groepje er heen geweest inderdaad.

[offtopic]
Right
Verwijderd

als we gaan patsen met software: ik had deze zelfde build als die jij heb 5 maanden geleden al draaien, "oeps" (niets illegaals aan!)[/sub]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 18:55 ]
Verwijderd
Kijk de sarcasme
Doe het dan zelf ook nietVerwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:54:
hoezo trots op zijn beta![]()
als we gaan patsen met software: ik had deze zelfde build als die jij heb 5 maanden geleden al draaien, "oeps" (niets illegaals aan!)[/sub]
Ojah en kug kug, deze build is net een paar dagen geleden gereleased.
Afterall dit is het grote applescreenshot topic. Dit is mijn desktop momenteel, niks patserren.
* Optix weet eigenlijk beter dan er niet op in te gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 19:44 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Dit topic is gesloten.