is de wallpaper.
En waarom partities? Gewoon vind ik prettig. Music is een Fat 32 part. En de twee anderen zijn er omdat ik het gewoon fijner vind.
Je hebt toch gewoon je homefolder? Komt nog eens bij dat een file even cut + paste onnodig lang duurt terwijl het op dezelfde fysieke harddisk isSjoewe schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:39:
http://xs313.xs.to/xs313/07134/wallpaper2.jpg
is de wallpaper.
En waarom partities? Gewoon vind ik prettig. Music is een Fat 32 part. En de twee anderen zijn er omdat ik het gewoon fijner vind.

Maar goed ieder zijn meuk dus
MAC is MBP harddisk.
MUSIC is een FAT32 dus dat moet wel een losse partitie zijn.
FILM & PERSONAL zijn allebei wel apple partities, mja dat had er ook een kunnen zijn. Maar goed ik vind het gewoon overzichtelijker zo.
Overzicht is 1 hdd met twee mapjes voor film en personalSjoewe schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:59:
Ok laatste oftopic. Het zijn geen 4 Parten
MAC is MBP harddisk.
MUSIC is een FAT32 dus dat moet wel een losse partitie zijn.
FILM & PERSONAL zijn allebei wel apple partities, mja dat had er ook een kunnen zijn. Maar goed ik vind het gewoon overzichtelijker zo.
PhD i.o.
Verwijderd
Verwijderd
Dit heb ik ook zelf eerst zo gedaan, maar om eerlijk toe te geven vind ik het met kleuren taggen net iets makkelijker werken. Verder ziet het er overingens wel netjes uit.Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 17:09:
Aan de hand van deze tip heb ik een eenvoudige wallpaper in elkaar gezet om m'n desktop een beetje te ordenen zonder het van de ene map naar de andere te moeten slepen. Het is een eerste stap om gtd te implementeren, dus er moet nog het een en ander aan veranderd worden. Suggesties zijn altijd welkom.
Verwijderd
tot..... dat je meer files hebt dan wat in die hokjes past of te weinig files, dan lijkt het ook niksMaartenvs schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 17:46:
[...]
Dit heb ik ook zelf eerst zo gedaan, maar om eerlijk toe te geven vind ik het met kleuren taggen net iets makkelijker werken. Verder ziet het er overingens wel netjes uit.
Maar wel een leuk idee!
Hier heb ik problemen mee... als ik dit doe dan geeft hij .... weer inplaats van de volledige informatie.
voorbeeld:

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 18:59 ]
K'heb mijn macbook op engels staan en het past er niet helemaal op ... snap niet goed waarom de ... puntjes nemen evenveel plaats in als 2 cijfers.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 09:12:
Weer een goede reden om de taal op Engels te zetten ;):P
If it ain't broken it doesn't have enough features
Aangezien ik regelmatig zie dat mensen vragen naar icons, een paar leuke linkjes:
http://www.pixelpressicons.com/
LaCie
En uiteraard:
http://interfacelift.com/icons-mac/
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Toch jammer dat ik geen Creditcard heb om dat programma te kopen

[ Voor 9% gewijzigd door Daedalus op 02-04-2007 14:21 ]
Sorry Meneer! Was niet de bedoelingJeroenGans schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:17:
[...]
Toch jammer dat ik geen Creditcard heb om dat programma te kopenverdeurie.. [mbr]Dat doen we maar ff niet :/[/]
Heb je misschien een linkje naar die wallpaper?
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Wat is dat venstertje links in je scherm met die namen? Zie het wel vaker, van een chat client ofzo? Zoja, welke en hoe maak je zon venstertje? Ziet er namelijk wel cuwl uitVerwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:48:
[afbeelding]
Ik heb de wallpaper van mij blog even als desktop genomen.

Verwijderd
dat is Adium > www.adiumx.comRoberttt schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:28:
[...]
Wat is dat venstertje links in je scherm met die namen? Zie het wel vaker, van een chat client ofzo? Zoja, welke en hoe maak je zon venstertje? Ziet er namelijk wel cuwl uit.
de contactlist kun je naar wens aanpassen. gewoon in de opties rommelen of een theme downloaden van die site.
[ Voor 75% gewijzigd door Roberttt op 09-04-2007 21:54 ]
Verwijderd
Dat weet ik wel......die komt uit mijn iPhotoklaasvs31 schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:34:
Wie weet waar deze wallpaper te downloaden is????:
[afbeelding]

Adium inderdaad.Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:42:
[...]
dat is Adium > www.adiumx.com
de contactlist kun je naar wens aanpassen. gewoon in de opties rommelen of een theme downloaden van die site.
Ik heb mijn contactlijst ook zelf "gemaakt"
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 23:03 ]
Je hebt uhm... "hardisk" verkeerd gespeld..PositiveCreep schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 00:14:
Achtergrond:
[afbeelding]
In use:
[afbeelding]
Widgets:
[afbeelding]
[...]
Dat weet ik wel......die komt uit mijn iPhoto
[afbeelding]
[...]
Wil je hem niet sharen als wallpaper (widescreen 1680x1050 of 1280x800)????
Ik vind hem echt mooi!
hij is vet.
misschien moet ik ook maar eens een screenshot posten. Veel zeggend zijn ze eigenlijk nooit.
inno
Verwijderd
Als je even een email wilt sturen naar:klaasvs31 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 22:22:
Wil je hem niet sharen als wallpaper (widescreen 1680x1050 of 1280x800)????
Ik vind hem echt mooi!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 23:14 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
http://gathering.tweakers...message/27726351#27726351
Als je iets verder naar beneden scroll'd staat er een link naar.
a kijk dankje. (mijn pagina instellingen staan niet dusdanig dat jouw post op de zelfde page staatTwyLight schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:06:
Die desktop was van mij ja:
http://gathering.tweakers...message/27726351#27726351
Als je iets verder naar beneden scroll'd staat er een link naar.
inno
Verwijderd
Finder view opties -> show item infoBrazza schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:59:
Hoe krijg je die diskusage onderaan je mounts?
Waar heb je dat polaroid foto tooltje vandaan? ik heb het ooit eerder hier op het forum gezien maar ik kan het niet meer vinden. Alvast bedankt voor de info!mr.inno schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:30:
[afbeelding]
Maar waar die background vandaag kwam.
Ik gok van een anderre tweaker
Verwijderd
Wat een storende interface zeg!Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:15:
Mijn nieuwe desktop. Zelf de meeste inconen gemaakt en de Wallpaper ook aangepast. Ik weet niet meer waar het origineel vandaan kwam.
[afbeelding]
Overigens komt je wallpaper gewoon uit OS X (gesoept).
Verwijderd
Ja idd, had die daar afgehaaldIbex_Girl schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:18:
[...]
Die wallpaperset kun je hier vandaan halen.
Verwijderd
met welk programma maak je dan zelf je icons?!Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:15:
Mijn nieuwe desktop. Zelf de meeste inconen gemaakt en de Wallpaper ook aangepast. Ik weet niet meer waar het origineel vandaan kwam.
[afbeelding]
En de meeste icons zijn van AlBook, te vinden op interfacelift.com.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:14:
[...]
Wat een storende interface zeg!
Overigens komt je wallpaper gewoon uit OS X (gesoept).
Verwijderd
Ik zeg ook meeste( die jij niet kunt zien)Serenity schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:42:
[...]
En de meeste icons zijn van AlBook, te vinden op interfacelift.com.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 22:52 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Waarom zeg je het dan, als ze er niet eens op staanVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:51:
[...]
Ik zeg ook meeste( die jij niet kunt zien)Dus niet gelijk zo de genererend doen knul. Er zitten meer van die dingen in OS-X dan die paar die daar online staan.
Laat eens zien
De meeste icons die ik zag zijn van AlBook. Handig toch om te vermelden, voor degenen die ze ook willen gebruiken?Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:51:
[...]
Ik zeg ook meeste( die jij niet kunt zien)Dus niet gelijk zo de genererend doen knul. Er zitten meer van die dingen in OS-X dan die paar die daar online staan.
Verwijderd
Photo Desktop:Rodskjegg schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:51:
[...]
Waar heb je dat polaroid foto tooltje vandaan? ik heb het ooit eerder hier op het forum gezien maar ik kan het niet meer vinden. Alvast bedankt voor de info!
Linkje

achtergrond komt van nu.nl
[ Voor 91% gewijzigd door Captain Planet op 18-04-2007 09:24 ]
You and I have memories longer than the road ahead
Verwijderd
lol @ wallpaperfener33 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:16:
en de mijne ook maar eens
[afbeelding]
achtergrond komt van nu.nl
(oeps, ik lach om mijn eigen OS

Verwijderd

Gewoon leeg...en zwart. Daarnaast is mijn dock ook altijd verborgen en bevat alleen Finder, Quicksilver, Safari en Mail. Ik open vrijwel elke app met Quicksilver.
edit: plaatje werkt ff niet...
edit2: Het blijkt allemaal niet zo te werken bij Demon. Maar mijn desktop is in ieder geval zwart
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 14:35 ]
Verwijderd
Mooi! waar heb je m vandaan?
edit: heb m al gevonden: hier
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 15:04 ]
be originalVerwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:56:
[...]
Mooi! waar heb je m vandaan?
edit: heb m al gevonden: hier

Die van be original is wel nice, totdat te veel hem hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door VincentG op 20-04-2007 19:15 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
http://flickr.com/photos/flickrjamie/345267411/
Verwijderd
Heb je een link naar die wallpaper? Die is echt supervet. Ben uiterraard ook fan van de monkeys, dus vandaar!
Verwijderd
Ik heb hem enkel op 1024*768. Het is een foto die ik vond op arcticmonkeys.com en verkleind heb tot wallpaperformaat.Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:04:
[...]
Heb je een link naar die wallpaper? Die is echt supervet. Ben uiterraard ook fan van de monkeys, dus vandaar!
Je kan hem hier vinden: http://img242.imageshack..../wallarcticmonkeysem2.jpg
Originele foto: www.arcticmonkeys.com
wow, prachtig!uruviel359 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:40:
afbeelding...
Waar heb je die vandaan?
Ieder zijn ding, ik vind hem wel mooiVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:40:
[...]
Ik vind hem spuug lelijk. Ik hou helemaal niet van die zwarte vlekken....

en om vragen te voorkomen:
De wallpaper komt van DeviantArt
De dock icons heb ik uit een theme genaamd photopro, van interfacelift
En ten slotte zijn de icons die je op de desktop ziet van Laurent Baumann, te vinden op deze site
Hoe ken jij iconen toe? Per applicatie of is er een algemene applicatie die iconen automatisch systeemweid aanpast?DocB schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:22:
Ook maar weer eens mijn desktop posten:
[afbeelding]
en om vragen te voorkomen:
De wallpaper komt van DeviantArt
De dock icons heb ik uit een theme genaamd photopro, van interfacelift
En ten slotte zijn de icons die je op de desktop ziet van Laurent Baumann, te vinden op deze site
Die is er inderdaad: Candybar.RD schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:42:
[...]
Hoe ken jij iconen toe? Per applicatie of is er een algemene applicatie die iconen automatisch systeemweid aanpast?
Dat maakt het veranderen van icoontjes een stuk makkelijker. pixadex is trouwens ook een leuke applicatie, maargoed, dat is meer voor het handige software topic
Verwijderd
als je kijkt bij de windows desktop topic zie je heel wat minder stijlvolle screens..
Mwoah, valt toch wel mee? Ik zie vaak genoeg mooie desktops in bv Non-Windows Operating SystemsVerwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:53:
Geweldig om te zien dat de creatieve mensen die een mac gebruiken stijlvolle desktops hebben.
als je kijkt bij de windows desktop topic zie je heel wat minder stijlvolle screens..
Effe mijn nieuwe desktop:

achtergrond
Photo Desktop voor de fototjes op mijn desktop.
Verder helemaal standaard, standaard theme, standaard icons etc.
Dit topic is gesloten.