Dank uTwyLight schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:23:
[...]
De widget is Picture Framer Deluxe en de iconset is Aqua van David Lanham
De foto in de Picture Framer is van Diane Kruger.
[...]
Daisy Tracker van Monkey Business Labs.
inno
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dank uTwyLight schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:23:
[...]
De widget is Picture Framer Deluxe en de iconset is Aqua van David Lanham
De foto in de Picture Framer is van Diane Kruger.
[...]
Daisy Tracker van Monkey Business Labs.
inno
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:04:
[...]
Jazeker... van t eerste uur!Volg tegenwoordig zo veel dat ik maar bij hou wanneer wat op tv is in the US
United we stand, and divided we fall
Ik kan hem idd ook niet meer deftig downloaden, maar ik heb hem nog wel hier op de pc staan.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 23:48:
Ik probeer al ettelijke keren die Crystal Clear te downladen maar krijg elke keer een dmg die niet goed is. Zou iemand hem ergens willen parkeren voor me?
[ Voor 19% gewijzigd door IbexGirl op 17-03-2007 10:11 ]
Hoe heet dat tooltje wat in je balk de temp en proc snelheid aangeeft. Had het eerst maar ben de naam vergetenblizt schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 00:27:
Mijn 205bw (links) aangesloten op MBP (rechts):
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar ik origineel vandaan heb weet ik eigenlijk niet meer.. Maar ze staan nu hier en hier.
Verwijderd
Hartelijk dank. Ik heb ze binnen. Vreemd ik heb het hele Inet ongeveer afgespit maar elke keer die wazige empty download. Naja, nogmaals dank.Ibex_Girl schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 10:11:
[...]
Ik kan hem idd ook niet meer deftig downloaden, maar ik heb hem nog wel hier op de pc staan.
CrystalClear-Lite.dmg
CrystalClear.dmg
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 11:42 ]
Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar je krijgt een mooier effect voor alle icoontjes door dit thema er ook even bij te installeren.Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:40:
[...]
Hartelijk dank. Ik heb ze binnen. Vreemd ik heb het hele Inet ongeveer afgespit maar elke keer die wazige empty download. Naja, nogmaals dank.
Edit.
Weet jij toevallig of er een oplossing is voor de icons zoals gmail of Popchar?
Verwijderd
Oke ga ik morgen even mee stoeien. Even ng een vraagje. Ik zag dat iemand zijn lettertype veranderd had in de balk. Hoe doe je dat precies? En weet iemand hoe je het dock transparanter kan maken?Ibex_Girl schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:57:
[...]
Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar je krijgt een mooier effect voor alle icoontjes door dit thema er ook even bij te installeren.
1. zorg dat in de voorkeuren "start de finder enzo opnieuw" aangevinkt staat
2. pas het thema Crystal Clear toe
3. pas daarna binnen PhotoPro enkel de Xtras menu fix toe
4. vink in de voorkeuren "start de finder enzo opnieuw" uit
5. als er in je titelbalk nog icoontjes niet mooi gelukt zijn sluit je deze progamma's even af en start je ze opnieuw
6. pas opnieuw de Crystal Clear toe
7. druk op alt + appeltje + esc en start daar finder opnieuw
Nu zou je een heel smooth effect moeten hebben volgens mij. Het enige nadeel is dat je deze procedure steeds opnieuw moet doen als je je mac opnieuw opstart.
ClearDockVerwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:45:
[...]
En weet iemand hoe je het dock transparanter kan maken?
Lettertypes kun je veranderen met TinkerTool.Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:45:
[...]
Oke ga ik morgen even mee stoeien. Even ng een vraagje. Ik zag dat iemand zijn lettertype veranderd had in de balk. Hoe doe je dat precies? En weet iemand hoe je het dock transparanter kan maken?
[ Voor 3% gewijzigd door IbexGirl op 17-03-2007 21:23 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Serenity op 16-05-2007 03:31 ]
Verwijderd
Ik heb TT en net gekeken maar zie nergens iets met lettertypes.. Misschien een oude versie.Ibex_Girl schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 21:21:
[...]
Lettertypes kun je veranderen met TinkerTool.
Werkt overigens niet overal.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 10:16 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Je bent niet de enige die dat graag zou willen. Maarja, weer een goeie reden erbij om naar een Mac te switchen toch?DizzyWeb schreef op zondag 18 maart 2007 @ 23:21:
*zucht*
I wish... dat er een Adium versie voor Windows was
En zeg nu niet "Miranda" want die haalt het er niet bij.
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
![]() | |
Klikbaar | Wallpaper |
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 10:00 ]
Heb je misschien een linkje van die achtergrond? Hij spreekt me wel erg aan
When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.
Verwijderd
voila: http://www.deviantart.com...sigma%3A24h+age_scale%3A5icyx schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:30:
[...]
Heb je misschien een linkje van die achtergrond? Hij spreekt me wel erg aan
Verwijderd
van welk programma is dat icoon naast Skype?Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:41:
[afbeelding]
vergroting
en hij komt 'hier' vandaanmet extragratis muziek
Linkje naar wallpaper?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:35:
Kleine update:
[afbeelding]
[afbeelding]
(klikbaar)
Me like!Roq schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:31:
Niet een wallpaper die voor iedereen is weggelegd, maar omdat het een eigen creatie is gebruik ik hem graag
Hier het plaatje zoals het uiteindelijk geworden is.
Screenshot is ook nog klikbaar.
[afbeelding]
[ Voor 24% gewijzigd door ROkkie op 22-03-2007 09:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heb je toevallig een linkje naar je achtergrond van je Powerbook ?Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:10:
Powerbook
[afbeelding]
iMac
[afbeelding]
iBook
[afbeelding]
Verwijderd
Dat is mijn eigen dj gearVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:53:
[...]
Heb je toevallig een linkje naar je achtergrond van je Powerbook ?
Verwijderd
HobbyVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:38:
[...]
Nu je het zegt
Is het voor proffesioneel gebruik of gewoon een hobby ?
Verwijderd
die is vet! kan je een link daarvan posten? wil ik wel op mijn PBVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:36:
[>> Klik! <<]
Dit is mijn bureaublad op m'n eerste Mac.
't Is een MacBook, 2Ghz Core Duo, 1GB Ram, 60GB HDD.
Verwijderd
Hier kan je de wallpaper downloaden.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:34:
[...]
die is vet! kan je een link daarvan posten? wil ik wel op mijn PB
Verwijderd
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik weet niet meer waar ik het origineel vandaan heb helaas, maar ik heb hem hier geupload:Red schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:30:
@ Twylight. Die wallpaper, is serieus mooi! Weet je misschien nog waar je het origineelvandaan hebt?
De 2e is MagiCal, de 3e is CoverSutra en de 7e is Connect360Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:07:
erg netjes TwyLight.
van welke programma's zijn de iconen in je menubar? ik doel op de 2e, 3e en 7e.
dat zwarte contextmenu ziet er ook goed uit. shapeshifter?
Verwijderd
Hij staat op Devianart. Heb hem er zelf ook vandaan gehaald en dan heeft hij ook nog meerdere kleuren. Onder de Mac wallpapers staat hij.TwyLight schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 01:08:
Zo zo.
[...]
Ik weet niet meer waar ik het origineel vandaan heb helaas, maar ik heb hem hier geupload:
http://www.puregfx.net/desktop/23-03-2007/wallpaper.jpg 1920 x 1200
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 14:29 ]
die zie ik lijk niet staanVerwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 09:20:
[...]
Hij staat op Devianart. Heb hem er zelf ook vandaan gehaald en dan heeft hij ook nog meerdere kleuren. Onder de Mac wallpapers staat hij.
Ja, CoverSutra.risp schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 18:32:
@ Twylight. Rechtsonder in de hoek is dat album art van het nummer dat je afspeeld? Zo ja waar heb je dat vandaan?
Verwijderd
Kun je deze delen. Erg kick die all stars in het mos!Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:28:
[afbeelding]
Bij deze mijn achtergrond, vind vooral de kleuren (het groene mos tegen die All Stars) erg mooi.
Het is by the way de achtergrond op mn MacBook.
Is dat niet Guust?webmail schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 19:05:
[afbeelding]
Wallpaper via google (maar wel bewerkt grootte etc.)
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
Dat is inderdaad Guust Flateribmos2warp schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:18:
[...]
Is dat niet Guust?. Erg leuk
Die link (google) doet het overigs niet.
[ Voor 38% gewijzigd door iMars op 24-03-2007 21:32 ]
Hehe, jah, nu doet ie het nog niet. Maar dat kom denk ik door dat ik Opera gebruik. Ik krijg heel leuk een klein vierkantje met het logo van die site. Maar als ik dan op copy image adres druk, dat weer in een nieuwe tab open, dan krijg ik wel Guust.webmail schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:13:
[...]
Linkje doet het bij mij wel... even in tekst plaatsen maar:
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
Weet iemand miss waar ik deze achtergrond kan vinden?Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 00:03:
Mijn eerste post hier bij Tweakers, na een lange periode als spookbezoeker![]()
[afbeelding]
Je ziet de standaard Mac-wallpaper. Enkel de icoontjes zijn anders en ook Adium heeft een aanpassing ondergaan.
Standaard mac wallpaper zegt die toch.Siparti schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:45:
[...]
Weet iemand miss waar ik deze achtergrond kan vinden?
Super vind ik hemIk kan alleen die iLorentz niet echt bereiken (heeft ook maar één bericht geplaatst ooit).
[ Voor 8% gewijzigd door Siparti op 24-03-2007 22:00 . Reden: Gevonden ]
Waar kan ik de wallpaper vinden?r.venema schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:34:
[afbeelding]
* Klik op de afbeelding voor volledige versie
Gisteravond even door mijn wallpapers wezen speuren en kwam deze tegen *^_~*
Waar is deze te halen? Nette Wallpaper
[ Voor 10% gewijzigd door Gabliboeba op 25-03-2007 13:03 ]
Volgens mij stond deze een jaar terug op 4chan of 2chan (1157150120923.jpg). Heb 'm geupload (plus nog wat anderen) naar http://www.xs4all.nl/~mikuni/!_NGE/ .
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED
Verwijderd
Hier kan je ze vinden;Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:13:
[...]
Kun je deze delen. Erg kick die all stars in het mos!
Verwijderd
Tank joe verry muts!Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 14:32:
[...]
Hier kan je ze vinden;
http://www.veturban.nl/allstars.JPG
Je begrijpt wel dat ik hier geen politieke gesprekken wil gaan aanvangen.Ik hoop alleen dat je wel beseft dat wat je als desktop gebruikt zien net zo erg cq. fout cq. eng is als een swastika (=hakkenkruis) als background gebruiken. Als jij je ideologien over extreem links tentoon wilt spreiden stel ik voor dat je dat ergens anders doet.Gabliboeba schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:57:
Clean.
[afbeelding]
Junk.
[afbeelding]
Wallpaper komt van interfacelift (redelijk recent)
Iconset: Agua.
OMG! Dat iemand hier over valt! Het is een wallpaper!labius_caesar schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:23:
[...]
Je begrijpt wel dat ik hier geen politieke gesprekken wil gaan aanvangen.Ik hoop alleen dat je wel beseft dat wat je als desktop gebruikt zien net zo erg cq. fout cq. eng is als een swastika (=hakkenkruis) als background gebruiken. Als jij je ideologien over extreem links tentoon wilt spreiden stel ik voor dat je dat ergens anders doet.
Thnx.
Het is een wallpaper dat openbaar wordt gemaakt.Red schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:25:
[...]
OMG! Dat iemand hier over valt! Het is een wallpaper!
Verwijderd
???labius_caesar schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:23:
[...]
Je begrijpt wel dat ik hier geen politieke gesprekken wil gaan aanvangen.Ik hoop alleen dat je wel beseft dat wat je als desktop gebruikt zien net zo erg cq. fout cq. eng is als een swastika (=hakkenkruis) als background gebruiken. Als jij je ideologien over extreem links tentoon wilt spreiden stel ik voor dat je dat ergens anders doet.
Thnx.
Verwijderd
Siparti schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:45:
[...]
Weet iemand miss waar ik deze achtergrond kan vinden?
Super vind ik hemIk kan alleen die iLorentz niet echt bereiken (heeft ook maar één bericht geplaatst ooit).
Nee dat zeg ik helemaal niet...en het is ook niet de bedoeling van dit forum om over zo'n dingen te praten...maar ik vind het nog steeds raar dat mensen zo licht over communisme denken en tegelijkertijd de nazi tijd keihard afkeuren. Even voor alle duidelijkheid..ik keur ze beide af...maar om zo'n symbool te gebruiken als een ornament is net zo erg of onnozel als een foto van een extreem rechts (btw; Wilders is net extreem rechts...wel rechts maar verre van extreem....de aanhangers zouden die richting opgestuurd kunnen worden) figuur.Red schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:41:
@ labius_ceasar: Dus je gaat ook zo 'tekeer' tegen mensen op straat die lopen met een shirtje met dit logo? Of een afbeelding van Che Guevara? Of misschien wel tegen aanhangers van Geert Wilders? Sorry hoor, maar de vergelijking die je trekt met swastika's vind ik erg ver gaan!
Verwijderd
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Oh oh Mr. B, oh oh!
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
Wat zijn de progjes met de stats, en met de aarde?Robin schreef op maandag 26 maart 2007 @ 00:54:
* Robin kijkt trots naar de uptime van zijn MacBook Pro
Sleep roelt echt wel de pan uit. Klaar met de les op school, laptop dicht en inpakken. Op naar de volgende les, uitpakken, openklappen en je kan zo verder werken. En een neutrale achtergrond werkt voor mij het beste.
[afbeelding]
Verwijderd
Als je nou even goed kijkt, zie je gewoon dat er boven die stats een naam staat. Het is sowieso handiger om dit soort vragen even via een PB te stellen, dit topic is niet bedoeld voor vragen911GT2 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:49:
[...]
Wat zijn de progjes met de stats, en met de aarde?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq