Bestandsnaam weg bij miniatuurweergaven

Pagina: 1
Acties:

• deWit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:29

deWit

Niet goed, geld toch kwijt!

Topicstarter
Allereerst, excuses voor de extreem vage topictitel :+

Ik heb een heel erg vreemd probleem met windows. Als ik m'n H:\ partitie open, dan zijn m'n bestandsnamen niet aanwezig. Het vreemde is dat dit alleen in de H:\ partitie is, en ook alleen als ik bij weergave-opties kies voor miniatuurweergave. Zet ik de weergave-opties op bijvoorbeeld tegels, dan is er niets aan de hand. Dit is ook alleen zo bij de H:\ Partitie. Maar submappen in H:\, zoals H:\Films oid, daar is niets aan de hand.

Ik heb er al even op gegoogled, maar ik kan zo snel niets vinden waar het aan zou kunnen liggen. Ik heb de laatste tijd ook geen software geïnstalleerd voor zover ik weet. Het probleem was er dus eigenlijk spontaan.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zet op details

En doe dan control inhouden (of was het shift?), en dan klikken op miniatuurweergaven

[ Voor 10% gewijzigd door Snake op 23-02-2007 19:21 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• deWit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:29

deWit

Niet goed, geld toch kwijt!

Topicstarter
Het was shift :)

Heel erg bedankt, vreemd dat die oplossing niet te vinden is... Heeft dit ook nog een of ander nut?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

deWit schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:23:
Het was shift :)

Heel erg bedankt, vreemd dat die oplossing niet te vinden is... Heeft dit ook nog een of ander nut?
Nut = mensen die gewoon zo door de fotos/files willen bladeren.

Ik heb de oplossing lang geleden gevonden op Google, met Engelse zoektermen, maar ik weet het niet meer

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8