Hallo,
Net zoals elke tweaker, zou ik graag het maximum uit m'n systeem halen. Ik heb op internet hier en daar wat zitten lezen over oc'ing, maar ik ben niet echt zeker of ik goed bezig ben.

Dit is m'n systeem:
Alles lijkt goed te lopen, temp is rond de 27°C met standaardkoeling er nog op. Nu is m'n vraag doe ik alles zoals het moet volgens de OC bijbel
? En hoe moet ik nog verder, want ik denk dat er beter te doen valt.
Net zoals elke tweaker, zou ik graag het maximum uit m'n systeem halen. Ik heb op internet hier en daar wat zitten lezen over oc'ing, maar ik ben niet echt zeker of ik goed bezig ben.

Dit is m'n systeem:
Ik heb m'n CPU zover gekregen dat ik in windows zie dat hij op 2.4 Ghz staat geclocked. Ik test met Super Pi of hij wel degelijk verbeterd is in preformance. Zonder oc haalde ik bij het berekenen van 1M 56 seconden. Nu haal ik 43 sec. Ik heb enkel de HTT multiplier op 3X gezet en FSB of HTT, vermoed ik dat het zo noemt, op 240mhz.Chieftec Dragon Case Silver
AMD Athlon 64 3200+
Gigabyte K8 Triton Pro-SLI
3x 512mb Apacher DDR PC 3200 (200mhz)
XFX nVidia 7950 GT 512mb
Maxtor 160 Gb, Seagate 200 Gb
120 mm Case Fan
Zalman 400w
Creative SB X-Fi Fatal1ty
Acer AL1751 8ms
Logitech MX 1000
Alles lijkt goed te lopen, temp is rond de 27°C met standaardkoeling er nog op. Nu is m'n vraag doe ik alles zoals het moet volgens de OC bijbel
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 18:06 ]