Zoals jullie waarschijnlijk weten is er een modchip voor de wii, als tweaker kon ik het natuurlijk niet laten om deze te gaan installeren of in ieder geval een poging tot, toen ik bezig was met het 5de (en laatse punt solderen) deed ik iets teveel tin erop waar door er mogelijk kortsluiting zou worden gemaakt, ik dat dus er af proberen te halen mbv de soldeerbout omdat ik geen tinzuiger heb. Maar goed opeens die hele printbaan schiet mee los, waarschijnlijk omdat ik te lang de bout erop hield.
Waarschijnlijk is het slecht te zien op de foto maar het is niet makkelijk om een scherpe foto te daarvan te krijgen.
.
Op internet vond ik na een tijdje zoeken 2 oplossingen eigenlijk, namelijk een draadje tussen de 2 punten of zilverlijm gebruiken, wat raden jullie aan? het liefst doe ik eigenlijk een draadje omdat zilverlijm nogal duur is. Weten jullie misschien nog oplossingen?
Trouwens het ziet er onder misschien niet netjes uit qua solderen maar in het echt ziet dit er veel beter uit...
Waarschijnlijk is het slecht te zien op de foto maar het is niet makkelijk om een scherpe foto te daarvan te krijgen.
.Op internet vond ik na een tijdje zoeken 2 oplossingen eigenlijk, namelijk een draadje tussen de 2 punten of zilverlijm gebruiken, wat raden jullie aan? het liefst doe ik eigenlijk een draadje omdat zilverlijm nogal duur is. Weten jullie misschien nog oplossingen?
Trouwens het ziet er onder misschien niet netjes uit qua solderen maar in het echt ziet dit er veel beter uit...
Learn to forget...