[vista] geen beeld tijdens installatie

Pagina: 1
Acties:

• esorone
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-03 19:50
Hoi hoi,

Vandaag ben ik begonnen met het installeren van Vista. Na een voorspoedige start begint mijn beeld te trillen en kan ik de installatie niet voortzetten (ik zie namelijk niets). Ook veilige modus werkt nog niet omdat de installatie niet voltooid is.

Ik heb op diverse vora's gelezen dat men wel een installatie met een radion 9600 voor elkaar heeft gekregen. Dit is dan ook mijn grafischekaart.
Heeft iemand een idee hoe ik de installatie kan voortzetten of moet ik toch naar de winkel?

Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/2231/p1010074ob8.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/3756/p1010076me1.th.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door esorone op 23-02-2007 16:47 ]

Verwijderd

OOk bij mij begon het beeld te trillen. saphire 1900 xt videokaart.
ik kon nog wel wat zien. ik ben moedig geweets en heb het lekker door laten trillen.

installatie succesvol voltooid, verder geen problemen meer gehad. afgezien dat bij het reboorten van het systeem het beeld weer begint te trillen.

zie mijn andere topic.

• esorone
Thx Fahiemoto voor je reactie.

Ik heb hem nu ongeveer 1 uur laten trillen maar er gebeurt niets. Ik denk dat ik nu bij het scherm van "vul usernaam en pass in" ben maar ik kan de installatie dus niet verder doorlopen. Hoelang heb jij gewacht?

• esorone
Even een update.

Ik heb een aantal schermvoorbeelden gezocht en zodoende de registratie afgemaakt. [tab, tab, tik ,tik]
Hierdoor kan ik nu wel via safemode opstarten en dan heb ik prima beeld.
Als ik dan bij apparaatbeheer kijk staat er dat RADEON 9600 WDDM series is geinstalleerd.

Maar als ik nu gewoon wil opstarten blijf ik het scherm houden waardoor ik niets kan zien.

Iemand nog een idee?

Thx

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Probeer eens drivers in veilige modus te instaleren

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• esorone
Hoi,

Ik heb ATi Catalyst 7.2 geinstalleerd. Echter tijdens deze installatie geeft het installatieprogramma aan dat er geen detectieprogramma geladen kan worden?

oef

• esorone
Ik heb een andere kaart gebruikt en toen draaide het erg goed.
XFX GF6800Gt

THz allemaal
Pagina: 1