Toon posts:

Club3d 7600gt (agp) werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Enige tijd geleden heb ik bij alternate een Xpertvision 7600gt AGP gekocht. Toen ik hem erin deed starte mijn computer opnieuw op. Dus ik tips vragen en drivers van oude eraf nieuwe erop etc. Daarna een nieuwe voeding gekocht. Maar nog deed hij het niet. Dus ik heb hem terug gestuurd en bij Alternate zeiden ze dat hij idd kapot was. En ik zou zo snel mogelijk een nieuwe krijgen.
En dus vandaag kreeg ik die nieuwe. Maar nou eentje van club3d en niet xpertvision. Dus ik alles goed aangesloten (voor zover ik weet).
En ja hoor hij start weer opnieuw op terwijl ik alles goed geinstaleerd te hebben. Hij deed precies hetzelfde als bij die andere vga. En het gekke is, als ik mijn oude vga erin doe ( ati radeon 9600pro) doet die het gewoon
Ik hoop dat jullie hier misschien een oplossing voor kunnen geven.

Specs:
AMD Sempron 3000+
Asus k8v-MX
Corsair VS512MB400 ,2x
Coolermaster 430 watt

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 16:44 ]

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Het is zowieso de vraag bij welk gedeelte hij opnieuw opstart. Als het bijvoorbeeld bij het in windows gaan is, ligt het misschien aan je ati drivers (Achtergebleven/conflict). Ati drivers met nvidia kaart erin gaan niet echt samen.

Anders zou ik het ook niet weten.

Patient gamer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nog gewoon windows opstarten en dan inloggen op m'n windows account. Daarna gaat hij programma's laden en dan valt hij uit en start hij opnieuw op. Dus als ik op het bureaublad zit.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 18:21

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Molex aangesloten op de VGA kaart?

Als een GT die heeft, mijn GS wel....

This footer is intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
ajhaverkamp schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:58:
Molex aangesloten op de VGA kaart?

Als een GT die heeft, mijn GS wel....
Bij de vorige zat die erbij hier niet. En ook geen aansluiting daarvoor dus zal wel niet hoeven.

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-07 22:43
Als ik jou was, zou ik de Ati drivers verwijderen.
Daarna met behulp van driver cleaner de overgebleven troep opruimen.

Als het goed is heb je dan geen video drivers meer op je pc staan.
Ga dan naar Deze Computer > rechtermuisknoop > Geavanceerd > Opstart & Herstelinstellingen > Deze computer automatisch opstarten uitvinken.

Pc uitzetten. Nieuwe videokaart erin en dan kijken wat er gebeurt. Succes!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 11:01

trixx

-CTU- SuiZide

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:59:
[...]

Bij de vorige zat die erbij hier niet. En ook geen aansluiting daarvoor dus zal wel niet hoeven.
Volgens de specs van club3d en het plaatje zit er wel degelijk een molex aansluiting op.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-07 22:43
trixx schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:02:
[...]

Volgens de specs van club3d en het plaatje zit er wel degelijk een molex aansluiting op.
Hierdoor zou de pc niet moeten herstarten, had dit ook met mij 6600GT AGP.
Als je de molex niet aansluit zegt je PC dat maar kan je wel gewoon je kaart gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Nee er zit geen molex bij. tis ook een andere kaart dan op het plaatje bij alternate. Maar Crijnn ik ga zo proberen wat je net voorstelde

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 18:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb gedaan wat Crijnn zei. Maar nu sluit hij weer af alleen geeft hij er een foutmelding bij. Daar heb ik toen een foto van gemaakt.

>>http://img511.imageshack.us/my.php?image=dsc01355cy7.jpg<<

Verwijderd

Crijnn schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:04:
[...]

Hierdoor zou de pc niet moeten herstarten, had dit ook met mij 6600GT AGP.
Als je de molex niet aansluit zegt je PC dat maar kan je wel gewoon je kaart gebruiken.
Ik heb deze kaart ook en bij deze zit echt geen aparte molex erbij.Had in begin ook problemen om het goed te krijgen met mn samsung breedbeeld monitor.Bleek aan de drivers te liggen,oude eruit en nieuwste geinstalleerd.Kijk ook even of je stekker goed in de kaart zit,had het idee dat dat bij mij ook eerst niet goed was.Als die digitaal is aangesloten probeer eens de analoge.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2007 11:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb zowiezo een crt beeldscherm dusja. Maar hij doet het nog steeds niet ik ben weer is ten einde raad

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:51

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Heb je alles gedaan wat Crijnn voorstelde? Dus ook eerst al je drivers verwijderen en met Driver Cleaner de troep opruimen en daarna de juiste drivers installeren (na een reboot uiteraard)?

[ Voor 7% gewijzigd door Mad Marty op 27-02-2007 18:08 ]

Rail Away!

Verwijderd

In je foto staat je lezen dat ene TRIXXDRIVER.SYS de veroorzaker van de fout is.
Probeer dit te uninstalleren. Lukt dat niet, start dan in safemode, rename deze file naar trixxdriver.ooo en herstart in normal mode.

Verwijderd

Topicstarter
YESSS bedankt nou doet hij het. Echt bedankt voor jullie hulp ik kan eindelijk m'n kaartje gebruiken.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 16:24 ]

Pagina: 1