Enige tijd geleden heb ik bij alternate een Xpertvision 7600gt AGP gekocht. Toen ik hem erin deed starte mijn computer opnieuw op. Dus ik tips vragen en drivers van oude eraf nieuwe erop etc. Daarna een nieuwe voeding gekocht. Maar nog deed hij het niet. Dus ik heb hem terug gestuurd en bij Alternate zeiden ze dat hij idd kapot was. En ik zou zo snel mogelijk een nieuwe krijgen.
En dus vandaag kreeg ik die nieuwe. Maar nou eentje van club3d en niet xpertvision. Dus ik alles goed aangesloten (voor zover ik weet).
En ja hoor hij start weer opnieuw op terwijl ik alles goed geinstaleerd te hebben. Hij deed precies hetzelfde als bij die andere vga. En het gekke is, als ik mijn oude vga erin doe ( ati radeon 9600pro) doet die het gewoon
Ik hoop dat jullie hier misschien een oplossing voor kunnen geven.
Specs:
AMD Sempron 3000+
Asus k8v-MX
Corsair VS512MB400 ,2x
Coolermaster 430 watt
En dus vandaag kreeg ik die nieuwe. Maar nou eentje van club3d en niet xpertvision. Dus ik alles goed aangesloten (voor zover ik weet).
En ja hoor hij start weer opnieuw op terwijl ik alles goed geinstaleerd te hebben. Hij deed precies hetzelfde als bij die andere vga. En het gekke is, als ik mijn oude vga erin doe ( ati radeon 9600pro) doet die het gewoon
Ik hoop dat jullie hier misschien een oplossing voor kunnen geven.
Specs:
AMD Sempron 3000+
Asus k8v-MX
Corsair VS512MB400 ,2x
Coolermaster 430 watt
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 16:44 ]