Toon posts:

iPod nano wordt niet herkend door Windows*

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een nieuw moederbord windows opnieuw erop gezet enz enz.
nu wou ik itunes en nano software op mijn pc zetten voor de ipod, maar mijn pc herkent de ipod niet, want als ik hem inplug dan krjig ik een popup in windows usb word net herkend, ook als ik de software erop zet ziet itunes de ipod niet, mja wel logisch als windows hem ook niet ziet. ik hoop dat iemand mij kan helpen met het probleem.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Naast iTunes, moet je ook drivers voor de iPod installeren. De drivers worden in de handleiding genoemd als 'iPod-software'. Er staat volgens mij duidelijk dat je dat moet installeren voordat je de iPod in je PC steekt.

offtopic:
Het is wel te merken dat er de laatste jaren bezuinigd is op het onderwijs :'(

[edit]
Op de website van apple zelf staat ook nog wat help bij dit probleem: iPod missing in "My Computer" or in iTunes for Windows

[ Voor 22% gewijzigd door Daos op 23-02-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Mensen lezen de handleiding niet meer, zijn te lui om te zoeken op Apple.com/support... en weten vooral niet hoe ze met hun computer moeten omgaan. Tell me about it. Ik heb er de hele dag mee te maken helaas.

Sorry maar moest echt even van mijn hart.

Aan de topicstarter, begin eens bij de manual en gebruik Apple.com/support.
discussions.apple.com vind je ook veel terug en anders hebben we hier op GoT ook een zoekfunctie

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je dan nog issues hebt... probeer eens een andere USB poort. Helaas zijn de USB poorten op veel mainboards op z'n best gammel te noemen (ik heb er 1 waar zelfs een muis niet op werkt... een externe harddisk gaat daarentegen weer wel goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 22:26
Als die hufters bij Apple nou gewoon de drivers er op een cd bijleveren had de topic starter dit probleem niet gehad. Nee, je MOET internet hebben en het zelf uitzoeken om je mp3 speler te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Dancing_Animal schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:45:
Als die hufters bij Apple nou gewoon de drivers er op een cd bijleveren had de topic starter dit probleem niet gehad. Nee, je MOET internet hebben en het zelf uitzoeken om je mp3 speler te gebruiken.
Koop een mac, heb je niks geen problemen ermee.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optix
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-09 00:09
Damn! dat is nog eens een goed advies :P

Maaruh aan TS, je verwacht toch ook niet dat een auto gaat rijden voordat de bestuurder er in zit :)

[ Voor 56% gewijzigd door Optix op 23-02-2007 18:53 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 22:26
Night.Fade schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:52:
Damn! dat is nog eens een goed advies :P

Maaruh aan TS, je verwacht toch ook niet dat een auto gaat rijden voordat de bestuurder er in zit :)
Maar bv het stuur hoef je er niet nog eens los bij te regelen, beetje benzine krijg je er ook wel bij :). Met andere woorden, je kan er gelijk iets mee.
@aswip: je hebt gelijk, heb 'n Mac, werkt super.
[/offtopic]

@ts, bij het uitpakken van die Nano, staat er dan nog ergens op een opvallende plek zoiets als 'download drivers' ofzo? Net zoals ze er opzetten 'don't steal music'. In de manual kijken is iets wat ik ook niet altijd doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar ik zie toch niks van download drivers staan.. :$
Dancing_Animal schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:57:
[...]

Maar bv het stuur hoef je er niet nog eens los bij te regelen, beetje benzine krijg je er ook wel bij :). Met andere woorden, je kan er gelijk iets mee.
@aswip: je hebt gelijk, heb 'n Mac, werkt super.
[/offtopic]

@ts, bij het uitpakken van die Nano, staat er dan nog ergens op een opvallende plek zoiets als 'download drivers' ofzo? Net zoals ze er opzetten 'don't steal music'. In de manual kijken is iets wat ik ook niet altijd doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hmm... Alle oude Apple-links werken niet meer. Als je zoekt dan kom je altijd bij iTunes 7 terecht. Kennelijk zou iTunes installeren al voldoende moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Daos schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 22:56:
Hmm... Alle oude Apple-links werken niet meer. Als je zoekt dan kom je altijd bij iTunes 7 terecht. Kennelijk zou iTunes installeren al voldoende moeten zijn.
Vanaf iTunes 7 zitten de iPod drivers inderdaad in iTunes verwerkt :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Pagina: 1