Heeft iemand enig idee wat het aan ontwikkeling kost (grootorde) om bijvoorbeeld een site zoals http://www.schoolbank.nl/ te realiseren. Dergelijke community sites schieten als paddestoelen uit de grond, maar zijn toch erg duur in ontwikkeling neem ik aan?
Je vraag staat deels beantwoord in Programming FAQ - Hoeveel kan ik vragen voor ...?. Meer dan dat kunnen we je ook niet helpen, want het hangt verder van veel teveel dingen af; de grootte van het project, de portemonnee van de opdrachtgever en bovendien nog van dingen als een SLA, etc. Als je het zelf gaat schrijven en wil weten wat je ervoor kan vragen, dan kun je die FAQ eens doornemen; wil je zo'n site laten maken door iemand anders en wil je daarbij weten wat het je zou kosten, dan kun je beter met een paar developers om de tafel gaan zitten en vragen wat ze voor zoiets zouden vragen. 
Verder zie ik niet echt veel van eigen onderzoek of inzet terug in dit topic, vandaar ook dat ik het nu sluit. Succes met je vraag verder.
Verder zie ik niet echt veel van eigen onderzoek of inzet terug in dit topic, vandaar ook dat ik het nu sluit. Succes met je vraag verder.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.
![]()