Dit weekend is onze website verhuisd naar dedicated server. Is er een mogelijkheid (raapleegbare sites bv) om te checken of onze server wel degelijk dedicated is? En dat ze ons dus geen blaas hebben wijgemaakt?
Greetz
Greetz
Ik frut, dus ik epibreer
Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome
[ Voor 17% gewijzigd door TheJoxer op 23-02-2007 17:44 ]
Als je een virtuele machine hebt, krijg je dit ook. Ook kun je heel goed per virtuele machine een apart ip adres hebben. Als het goed is ingericht kun je het niet zien.TheJoxer schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:40:
Als je een dedicated server hebt krijg je meestal ook SSH toegang of in het geval van Windows, Remote Desktop. Zo kun je snel genoeg zien of het een echte dedicated server is.
Bij een VPS of DDS, kun je het toch zien aan de load neem ik aan???
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq