Hallo!
De laatste paar dagen ben ik bezig geweest met het proberen van het opzetten van dual screen. Dit wil helaas niet helemaal lukken zoals ik het wil.
Videokaart
Nvidia GeForce Go 7300
Monitoren
1 - Notebookmonitor (vermoedelijk van het merk LG)
2 - Samsung SyncMaster 940BW
De SyncMaster is in de notebook geprikt op de DVI poort.
Nieuwste drivers van zowel de videokaart als de monitor zijn geinstalleerd.
Nu is het probleem niet het verkrijgen van beeld in een dualscreen set-up, maar het grote probleem is dat ik de SyncMaster niet als primair beeldscherm kan instellen.

Beeldscherm 1 is de notebook monitor en beeldscherm 2 is de SyncMaster. Maar ik kan dus niet bij scherm 1 ''dit apparaat als hoofdmonitor gebruiken'' uitvinken, en bij scherm 2 ook niet aanvinken.
Is er misschien een andere optie om de volgorde van de schermen in te stellen?
Alvast veel dank.
Overigens heb ik eerst de FAQ en de search geraadpleegd, maar ik heb geen topic kunnen vinden met overeenkomstige problemen.
De laatste paar dagen ben ik bezig geweest met het proberen van het opzetten van dual screen. Dit wil helaas niet helemaal lukken zoals ik het wil.
Videokaart
Nvidia GeForce Go 7300
Monitoren
1 - Notebookmonitor (vermoedelijk van het merk LG)
2 - Samsung SyncMaster 940BW
De SyncMaster is in de notebook geprikt op de DVI poort.
Nieuwste drivers van zowel de videokaart als de monitor zijn geinstalleerd.
Nu is het probleem niet het verkrijgen van beeld in een dualscreen set-up, maar het grote probleem is dat ik de SyncMaster niet als primair beeldscherm kan instellen.
Beeldscherm 1 is de notebook monitor en beeldscherm 2 is de SyncMaster. Maar ik kan dus niet bij scherm 1 ''dit apparaat als hoofdmonitor gebruiken'' uitvinken, en bij scherm 2 ook niet aanvinken.
Is er misschien een andere optie om de volgorde van de schermen in te stellen?
Alvast veel dank.
Overigens heb ik eerst de FAQ en de search geraadpleegd, maar ik heb geen topic kunnen vinden met overeenkomstige problemen.