Hertzinger

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205066

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben al maanden klant van Hertzinger wat op het begin veel down was, internet storing etc.
Nu gaat alles heerlijk alleen zit ik met een andere probleem.

- Me upload is maar 9kbyte
- Download is 256Kbyte

terwijl ik een bedrag van €25 per maand betaal (hoogste pakket).

Ik heb hertzinger zo'n 50keer gebeld en het enige wat ik hoor is, Guio (de expert) is niet aanwezig, Guido werkt er aan, Menneer - We werken er aan, dit dat en dittus.

Nu zijn we al 2 maanden verder en nog steeds niets opgelost?

kan iemand me hiermee helpen of wat voor mij de beste oplossing zou zijn? stoppen gaat niet want we willen graag bij hun blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:59
dan zul je moeten wachten tot ze je helpen, of je stuurt een brieft dat je wilt dat het opgelost wordt
maar waarom wil je er zo graag blijven dan?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-06 21:13
Nog leuker: voor internet ben ik 100% afhankelijk van Hertzinger: omdat het studiocomplex waar ik zit semi-permanente woningen zijn heb ik geen kabel of vaste telefoonlijn, en Hertzinger biedt TV en internet aan via het interne netwerk. De geclaimde snelheid is 512/128 Kb/s. Voor dit grapje schrijven ze elke maand 20 euro van mijn rekening af.

Ik heb in de 4 maanden dat ik nu hier zit heb ik 3 keer een zeer ellendige storing gehad: 2 maal toen ik tot diep in de nacht bezig was met profielwerkstuk en praktische opdracht en op het moment dit in de digitale leeromgeving wilde inleveren: internet stuk. Derde keer was gisteren, terwijl ik een $22 multi-table tournament speelde (poker), als dan ineens je internet wegvalt wordt je verdomd zuur (daahaag 22 dollar). Verder nog veel kleine haperingen etc.

Verder is mijn snelheid gemiddeld genomen 7 KB/s (doen we het keer 8: 56 Kb/s), heb er een aangetekende brief aangewijd, binnen een paar dagen reactie:

"Geachte heer J.

Wij hebben uw schrijven [bla bla bla bla] ontvangen, binnen een maand (sic!) verwachten wij u een reactie te kunnen geven."

Nog leuker: ik belde zondag op dat het internet er al ruim 12 uur uit lag. De reactie van de helpdesk.

"Ja, daar hebben we gister maar een paar meldingen over ontvangen dus dat vonden we niet de moeite waard"

En dat terwijl elke kleine hostingpartij al een dozijn aan 'is-mijn-server-nog-wel-online'-tools heeft draaien. Lijkt me tamelijk fatsoenlijk dat een partij als Hertzinger (250 klanten ofzo hier, 250x20 = 5000 per maand omzet) minimaal moet kunnen zien of hun netwerk nog wel draait.