Toon posts:

[2000] misvormde dialoog vensters

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net een verse Windows 2000 Professional geïnstalleerd, maar nu kloppen veel dialoog venstertjes niet - ze kloppen niet helemaal qua indeling/omvang, misvormd zeg maar. Zie hieronder een extreem voorbeeld, veel te breed/uitgerekt:

Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/6898/bugla9.gif

Nou weet ik niet of dit zich ook voordeed vóór de video driver te hebben geïnstalleerd, maar het lijkt me uiterst onwaarschijnlijk dat de driver voor deze rotzooi verantwoordelijk is. Deïnstalleren van de driver verandert niets aan de situatie. Er is niets vreemds met het systeem gedaan, naast het installeren van drivers voor geluid en modem. Het viel me in ieder geval pas naderhand op.

Ik kan mij herinneren op een totaal ander systeem ooit hetzelfde te hebben meegemaakt, maar zonder oplossing (PC ging ander besturingssysteem draaien). Dus wellicht is het een bug in Windows (bij samenloop van bepaalde omstandigheden)? SP4 heb ik geïnstalleerd, updates lijken niet het probleem te verhelpen.

Misschien is dit wel een klassiek probleem, het is echter moeilijk zoeken naar een oplossing. Wie weet klinkt het iemand bekend in oren?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Puur op de gok: verander je DPI settings eens van 96 > 120 en dan weer terug?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Haalt niets uit, helaas. :'(