Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Volgens die site hangen er zelfs al lang (nooit?) geen camera's meer in. Interessant.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Laatste reply van die link (Vr 23 Feb 2007, 11:43 ):Juup schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:54:
[...]
Volgens die site hangen er zelfs al lang (nooit?) geen camera's meer in. Interessant.
Oftewel: wordt aan gewerktIk zag ze van de week werken aan deze trajectcontrole en volgens mij hangen er nu camera's in.. Zo heel lang kan het dus niet meer duren!
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Bij trajectcontroles wordt niet geflitst (althans niet duidelijk waarneembaar).Plague schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:36:
Ik kan het niet met 100% zekerheid bevestigen, maar ik ben daar vanacht met 110-120 overheen geknalt en niet geflitst. Ook de camera's heb ik niet kunnen spotten. Ik gok dat hij weg is.
Dat zou ook knap zijn gezien het feit dat de maximumsnelheid daar 120 km/uur isPlague schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:36:
Ik kan het niet met 100% zekerheid bevestigen, maar ik ben daar vanacht met 110-120 overheen geknalt en niet geflitst. Ook de camera's heb ik niet kunnen spotten. Ik gok dat hij weg is.
Nou, wanneer ik bij nacht/schemer op de a 12 richting Gouda-> utrecht rijd, kan ik toch duidelijk paarse flitsen zienArnout schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:39:
[...]
Bij trajectcontroles wordt niet geflitst (althans niet duidelijk waarneembaar).
En je wordt ook 'geflitst' ook al houdt je je aan de snelheid.Arnout schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:39:
[...]
Bij trajectcontroles wordt niet geflitst (althans niet duidelijk waarneembaar).
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
dat is de traject-controle op de A12, die werkt nog gewoon idd.soepkip schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:56:
[...]
Nou, wanneer ik bij nacht/schemer op de a 12 richting Gouda-> utrecht rijd, kan ik toch duidelijk paarse flitsen zien
die staat trouwens maar aan 1 kant op; utrecht richting den haag tussen de shell bij de meern en afslag woerden.
idd, maar het is toch digitaal, dus dat kost voor de verandering geen geldGunner schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:59:
[...]
En je wordt ook 'geflitst' ook al houdt je je aan de snelheid.
[ Voor 24% gewijzigd door Tinus op 23-02-2007 23:36 ]
EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6
Ioniq 5 P45
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Inderdaad die
Misschien dat ie het daarom niet doet/gedaan heeft
Ioniq 5 P45
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
www.google.nl
Deze is jarenlang actief geweest.... echter, in dat gebied (tussen Oudenrijn en Abcoude) staan in de komende jaren enorme wegwerkzaamheden geplanned in verband met de verbreding van de A2 en de gedeeltelijke overkapping nabij Utrecht.Juup schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:25:
Is de trajectcontrole op de A2 tussen Maarssen en Breukelen verwijderd? Ik reed er net onderdoor maar de karakteristieke antennes en cameras waren niet meer zichtbaar. Wie weet hie rmeer over?
Het kan erg goed zijn dat ze deze controle weg hebben gehaald, omdat ze bijvoorbeeld stroken gaan zitten verleggen, en 3 maanden later weer een stukje verderop leggen en minder breed maken met gele lijnen etc, etc, etc. Met een verbredingsproject zoals met de A2 geplanned is (moet in 2010 af zijn geloof ik) is het denk ik handiger om die trajectcontrole weg te halen, en als de verbeding af is pas weer op te hangen.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Kan ik makkelijk zeggen. Ik rij daar toch nooit
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Ik ben er overigens maandag langsgereden
Maar ach, met die geweldige spits/files van tegenwoordig mag je al blij zijn dat je uberhaupt rijdt
Nou ik ben er een keer door gepakt..... Zal ik dus maar ff mijn geld terug gaan halen.Spiller schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 00:46:
Op de A2 van Utrecht naar Amsterdam heeft het nog nooit gedaan.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Bij Maarssen niet hoorDaniel schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:10:
[...]
Dat zou ook knap zijn gezien het feit dat de maximumsnelheid daar 120 km/uur is
www.google.nl