Rackmount-beugels voor Dell's PowerConnect 3348 gezocht..

Pagina: 1
Acties:

• Gorgelmuil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 10:15
Jaja, mooi grapje..
De Switch die al het netwerkverkeer moet regelen hangt halfbakken in een te ondiepe patchkast..
Binnenkort wordt dit aangepakt dmv een nieuwe grotere kast waar hij wel netjes in kan hangen.
Maar nu is er 1 probleempje.. De beugels om de switch in een 19" rack te monteren, ontbreken.. In het kader van: Wie iets bewaart, die heeft wat -O-

Op de Dell website kan ik nergens een stuk vinden wat gaat over het herbestellen van die beugels, dus ik vroeg me af of er Tweakers zijn die weten waar je goede mosterd kunt halen..
Is er een bedrijf die losse beugels verkoopt?

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:03
Gorgelmuil schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:25:
Jaja, mooi grapje..
De Switch die al het netwerkverkeer moet regelen hangt halfbakken in een te ondiepe patchkast..
Binnenkort wordt dit aangepakt dmv een nieuwe grotere kast waar hij wel netjes in kan hangen.
Maar nu is er 1 probleempje.. De beugels om de switch in een 19" rack te monteren, ontbreken.. In het kader van: Wie iets bewaart, die heeft wat -O-

Op de Dell website kan ik nergens een stuk vinden wat gaat over het herbestellen van die beugels, dus ik vroeg me af of er Tweakers zijn die weten waar je goede mosterd kunt halen..
Is er een bedrijf die losse beugels verkoopt?
Je zou ook kunnen bellen met Dell ;)

no animals were harmed during the production of this message

• Gorgelmuil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 10:15
Bedankt voor uw geduld, 1 van onze technici zal u zo snel mogelijk te woord staan. Bedankt voor het wachten; de wachttijd is op dit moment 15 mintuen *O*

[edit]En aan het einde van de 15 minuten werd ik opgehangen.. :(
Nu nog steeds met Dell aan de wachtlijn, inmiddels voor de 5e keer. Niemand kan me doorverbinden naar de goede afdeling.. Werken er dan echt alleen maar leeghoofden bij Dell?

[ Voor 43% gewijzigd door Gorgelmuil op 23-02-2007 12:08 ]