Toon posts:

[ASP] Document eigenschap van Word document

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik genereer vanuit ASP een Word document (middels HTML). Nu wil ik dat dat document de documenteigenschap "voorbedrukt" krijgt. Indien een document dat heeft en men gaat printen dan pakt hij automatisch het papier uit de goede bak.

Nu heb ik dit al geprobeerd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
<xml>
<w:WordDocument>
<w:DocumentVariables>
<w:MD_PapertypeIsPrePrint>Y</w:MD_PapertypeIsPrePrint>
</w:DocumentVariables>
</w:WordDocument>
</xml>

Maar hier doet Word niets mee. Verder heb ik ook gekeken naar de html meta tags
code:
1
<meta name=Papertype content="Preprinted"

Ook dit geeft niet het gewenste resultaat. Heb eigenlijk geen idee in welke hoek ik moet zoeken. dus googelen levert heel veel of juist geen resultaten op.

Iemand een suggestie?

Verwijderd

Topicstarter
Klein schopje. Niemand een idee?

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Misschien heb je iets aan het printFormsData element?

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• Ciqniz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-09-2023

Ciqniz

On the move...

Ik denk dat je het misschien anders moet doen... Ik ben geen ASPer, maar ik neem aan dat je een object gebruikt om HTML om te zetten naar een Word-document. Wellicht dat je vanuit dat object printer-eigenschappen en dergelijke kunt aanroepen/aanpassen...?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, doe ik eigenlijk niet. Ik stuur html naar Word, die het dan vanzelf weer omzet in een document. Ik dacht wellicht iets te kunnen met een xml property maar dat lijkt niet te lukken....

Verwijderd

Topicstarter
Ik blaas dit topic weer even leven in.

Wat ik nu doe is een document helemaal in html maken (maar nu van scratch af aan in Dreamweaver). Gaat op zich vrij goed maar nu loop ik tegen het volgende aan. Word heeft hier standaard 1, 5 cm marge links. Als ik dat zou kunnen overrulen zou het mooiste zijn maar dat lijkt niet te kunnen. Wat ik nu doe is mijn html document een marge van 0 geven aan de linkerkant. Het eindresultaat is echter in Word een marge van 2,5 cm.... Blijkbaar geef ik in mijn html iets mee of Word interpreteerd het zo. Kan echter niets vinden.

Iemand een suggestie?
Pagina: 1