[Delphi/PHP] Nieuwe IDE van CodeGear voor PHP

Pagina: 1
Acties:
  • 1.022 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FP: nieuws: Codegear presenteert Delphi-versies voor php en Vista

Links:
CodeGear™ Launches Delphi® for PHP for RAD Web Development
Delphi for PHP's VCL for PHP
Delphi for PHP's VCL for PHP

Mij lijkt het wel wat, heb lang niks meer gedaan met webdevven etc, maar misschien dat dit weer een nieuwe inspiratie is om weer eens lekker te hobbyen :)
Lijkt me in ieder geval iets om eens ff mee te stoeien, nu no hopen op een Explorer versie (gratis zooals Delphi Explorer etc)

Of is het "too little too late" voor de meeste van jullie ?

edit:

post dit eigenlijk, omdat ik er op tweakers alleen op de FP iets overzag,. en niet op GoT forum

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:10

Knutselsmurf

LED's make things better

Ik volg deze ontwikkeling zelf ook met veel interesse. Het probleem waar ik zelf tegenaan loop met het ontwikkelen in PHP, is dat ik nog geen goede toolkit/framework ben tegen gekomen waarmee ik snel eenvoudige applicaties op kan zetten. Wat ik tot dusver hiervan heb gezien is zeker hoopgevend.
Groot pluspunt is, dat ze de boel gesplitst hebben. De VCL4PHP is open soorce.Dat kan een extra boost geven en de mensen aanmoedigen om eigen componenten te maken.

- This line is intentionally left blank -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem waar ik zelf tegenaan loop met het ontwikkelen in PHP, is dat ik nog geen goede toolkit/framework
Voorbeelden die het kijken waard zijn: ( google'n )
Symphony
CakePHP
Zend Framework
Groot pluspunt is, dat ze de boel gesplitst hebben. De VCL4PHP is open soorce
Zolang het wordt aangeboden in de vorm van een projectmanagementtype vind ik het een prima idee. Wanneer het een verplichte aanpak is vind ik het IDE een stuk minder geschikt omdat het direct zo specifiek is en daarmee een grote groep uitsluit die wel hun eigenlijk van aanpak hebben.

Maar het bouwen van tools voor PHP ontwikkeling is natuurlijk altijd een goede ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Valt dat ding überhaupt ergens te trial downloaden :? Ik kom telkens uit op de standaard delphi 2006 download paginas... Ik heb vroegâh ook veel in delphi gewerkt, dus best of both worlds is volgens mij best een interessante optie.

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
* HammerT is net terug van de seminar over Delphi 2007 en PHP for Delphi

hij komt volgende maand pas uit he SchizoDuckie

De doelgroep voor PHP voor delphi is eigenlijk echte Delphi ontwikkelaars. Ze hebben een (open source) VCL gemaakt hier komt ook een sourceforge (hier staat uiteraard nog niets omdat het programma er nog niet is). Maar ik moet zeggen dat ik verwacht dat dit een revolutie gaat worden in het PHP programmeren, net als Delphi 1 dat was :*) . Dit filmpje moet wel een goed beeld geven voor de mensen die Delphi niet kennen.

De VCL hebben ze eigenlijk net zo gemaakt als de VCL voor Delphi is opgebouwd, hier was namelijk nog geen standaard voor, dit zal dan ook voor oude Delphi developers erg bekend zijn.

Ik ben zelf niet zo erg bekend met websites maken :P maar ik kan niet wachten tot dit uit komt hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
HammerT schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 19:45:
* HammerT is net terug van de seminar over Delphi 2007 en PHP for Delphi
Was dat de seminar in Amstelveen?
Ging men nog inhoudelijk/technisch op zaken in of ging het meer over de mogelijkheden van het pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Ja dat was de seminar in Amstelveen, ze lieten (helaas) maar een klein stukje zien van PHP.

Eigenlijk hebben ze gewoon dit en dit laten zien.

Ik vond dat het wel een beetje traag werkte btw, het duurde wel even toen hij een component op het form zette. Maar misschien draaide er wel een soort debugger mee..

In de object inspector was ook een tablad JavaScript, maar dat liet hij niet zien, ik ben benieuwd hoe dat werkt eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:55:
[...]

Voorbeelden die het kijken waard zijn: ( google'n )
Symphony
CakePHP
Zend Framework
En zoek je met name iets zoals de VCL, kijk dan 'ns naar Prado.

Die volledig open source VCL is trouwens het enige mogelijke goede dat ik als PHP programmeur hiervan verwacht. Als die echt doorbreekt zou het een soort defacto standaard kunnen worden (zoals Smarty dat op zijn gebied een beetje is). Verder lijkt het me alleen interessant voor wie al Delphi programmeur is.

Van zulke libraries hebben we er bij PHP nog veel te weinig. Leer je bij Java omgaan met bijvoorbeeld hybernate, dan heb je een vaardigheid opgedaan waar je bij vele projecten mee vooruit kunt. Leer je bij PHP framework / library X kennen, dan kun je er meestal slechts van opaan dat je volgende project / baan zal werken met Y en die erna met Z. Daardoor is het al snel gunstiger om zelf het stukje functionaliteit dat je zoekt te bouwen dan de leercurve in te gaan, waardoor in ruil die frameworks weer relatief weinig feedback genieten en dus minder snel volwassen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
The first third-party components to Delphi for PHP is coming
The JomiTech is working to create a new components to Delphi for PHP.

The company is working in bevels, labels, navigation bars, tab controls, toolbars and many other components. The visual components are fully site themed, meaning that the look of your site can change simply by changing themes.
Bron: Andreano Lanusse blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou betekenen dat ze al een alpha of beta release hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:17:
[...]

Zou betekenen dat ze al een alpha of beta release hebben
Lijkt me wel. Pakket komt volgende maand uit dus veel bedrijven zullen sinds eind 2006 wel de beschikking hebben over een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt erop dat het met Delphi 2007 mee wordt geleverd, van de codegear site:
Delphi® 2007 for Win32®

The RAD visual development environment for Windows®

Revitalize Win32 development by creating native code applications compatible with Windows 2000, XP, and Vista™
Embrace Web 2.0 technologies with Delphi’s new support for AJAX
New DBX4 database architecture streamlines database connectivity and supports the latest versions of SQL databases
Simplify management of even the most complex projects with MSBuild’s powerful project build/make support
en een eindje verderop:
New support for Windows Vista includes themed applications and VCL support for glassing, file dialogs, and Task Dialog components. New VCL for the Web lets you quickly and visually build interactive and responsive web pages and applications that support AJAX techniques. VCL for the Web embeds the low level technologies in visual objects so you don’t need to know HTML, JavaScript, CSS, or HTTP, abstracting you from such details so you can focus directly on code and user interface.
of doelen ze daar weer op iets anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:32:
Lijkt erop dat het met Delphi 2007 mee wordt geleverd, van de codegear site:

[...]

en een eindje verderop:

[...]

of doelen ze daar weer op iets anders ?
Nee, het zijn twee aparte paketten. Delphi 2007 is Object Pascal voor Win32 en Delphi for PHP is (!) PHP. Bij Delphi 2007 spreekt men over ‘VCL for the Web’ en bij Delphi for PHP over VCL4PHP. Het is inderdaad onduidelijk hoe dit geïmplementeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Nee hoor, het zijn 2 verschillende paketten.

Delphi 2007 gaat ongeveer 1200.- kosten en PHP for Delphi kost zo'n 250.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HammerT schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:57:
Nee hoor, het zijn 2 verschillende paketten.

Delphi 2007 gaat ongeveer 1200.- kosten en PHP for Delphi kost zo'n 250.-
Snap ik, maar bedoel ook dat je het er bij D2007 erbij "krijgt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:29:
[...]

Snap ik, maar bedoel ook dat je het er bij D2007 erbij "krijgt".
Nee, zijn helemaal apart, de interface lijkt misschien wel het zelfde maar dat komt omdat dat allebei Delphi is.

Wel netjes dat er nu al een bedrijf is begonnen met 3rd party VCL componenten :D en dit moet uiteraard allemaal open source blijven omdat dat onder de gpl licence van PHP valt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
What is VCL for PHP?
It is a component architecture for PHP inspired by VCL for Delphi. It is a set of visual and non-visual components for RAD development written in 100% PHP 5 code. Using Delphi for PHP you can create and integrate components and property editors into the IDE. VCL for PHP is bBased on popular open source PHP scripts and libraries.

VCL for PHP in implemented using a new component model. Components can include Properties, Methods, Events, and JavaScript Events. More than 50 reusable components with ship with Delphi for PHP. VCL for PHP includes support for seamless Ajax integration and database support. Components are extendable (you can inherit from existing components to create new ones). Applications you build can run using the Internet Explorer and FireFox browsers (support for additional browsers is being looked at).

Components for database access include: Database, Table, Query, and Stored Procedure. CodeGear's InterBase (6, 6 .5, 7.x and 2007) is directly supported using InterBase Express components that talk directly to the InterBase API for high performance database applications. Beyond InterBase, the following databases and database access mechanisms will also supported: ADO, ODBC and OLEDB providers, Access, FoxPro, FrontBase, FireBird, DB2, Informix (7.x), SQL Server (7 and 2000), MySQL, Oracle (8 and 9), PostGreSQL (6.x 7 and 8), SAPdb, SQLite, SQL Anywhere, and Sybase. For a more complete updated list of databases that are (will be) supported use the following link: http://phplens.com/lens/adodb/docs-adodb.htm#drivers.

VCL for PHP is built on several popular open source frameworks and libraries and will itself be open source.VCL for PHP uses the following open source libraries:

* Qooxdoo
* Adodb
* DynAPI
* Smarty
* XAjax
* JSCalendar
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Paar presentaties (gezipped, wmv)
CodeRage: that was exciting!
The CodeGear Developer Relations team put together a one of a kind Virtual Conference this year. CodeRage took place this week and was a great success! Thanks to our DevRel team, all the CodeRage presentations are available here.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip: www.delphiforphpforum.nl
Volgende keer wel gelieve wat onderbouwing te posten; dit is (zo goed als) klinkklare spam

[ Voor 63% gewijzigd door RobIII op 27-03-2007 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
Als je je eigen nieuwe, nog lege forum wilt promoten vind ik dat je met wat betere werving moet komen dan "tip". Wat de bedoeling ervan is en zo, waarom juist dat forum. Zo is 't pure spam. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:38

alienfruit

the alien you never expected

Ik blijf de naam zo ruk vinden! Maar goed kon niet anders van die eikels bij Zend/PHP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Birdie schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:08:
Als je je eigen nieuwe, nog lege forum wilt promoten vind ik dat je met wat betere werving moet komen dan "tip". Wat de bedoeling ervan is en zo, waarom juist dat forum. Zo is 't pure spam. |:(
Klopt, je hebt helemaal gelijk. Ik heb afgelopen vrijdag gewoon even puur op een aantal plekken de url gepost.

Het forum is in het leven geroepen door mij en mijn collega. We gaan samen de komende zes maanden een heel groot php project 100% realiseren met het nieuwe programma Delphi for PHP. Dit project levert ons heel veel kennis op over het programma. En natuurlijk is het een goed voorbeeld voor wat er met het programma gemaakt kan worden.

We willen het forum zelf gebruiken om onze kennis te delen en we denken dat er meer mensen zullen zijn die hun kennis over het programma en/of de php taal willen delen. Daarnaast kunnen nieuwe gebruikers van het programma vanuit ons forum natuurlijk gerichte informatie vragen specifiek over Delphi for PHP.

Het forum is natuurlijk fonkelnieuw omdat het programma ook nog niet zolang er is.

Ik ben overigens heel benieuwd hoe het zal werken, eind komende week zal het hier wel in de bus vallen!! Ik heb er zin in om aan te beginnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie

SchizoDuckie

Kwaak

Jullie gaan gelijk een project van 6 maanden aan werkdagen in een 1.0 versie van een framework opzetten???

Bold move... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
SchizoDuckie schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:33:
Jullie gaan gelijk een project van 6 maanden aan werkdagen in een 1.0 versie van een framework opzetten???

Bold move... :X
Wilde net hetzelfde posten.
Is dit een commercieel project dat daadwerkelijk binnen 6 maanden moet draaien?

Overigens mis ik een Javascript deel op je forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Javascript is toegevoegd aan het forum....bedankt voor de tip!

oh....het is wel commercieel, maar als het niet werkt binnen Delphi dan schakelen we gewoon over naar iets anders, de kosten hoefden we dit niet voor te laten. En de zes maanden is niet echt vaststaand maar halen we graag.

Borland levert altijd topspul dus het zal wel los lopen.....vandaag ga ik in ieder geval aan de slag met de trial versie!!! Heerlijke dag dus!

[ Voor 156% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
VCL for PHP documentatie on-line.

Probeerversie Delphi for PHP on-line.

“Free, fully functional 1 day trial8)7

[ Voor 61% gewijzigd door Icelus op 28-03-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Programma is bezorgd!!! Yes!!

Ik ben er gretig mee aan het spelen/knoeien, helaas zit er nog weinig aan helpfiles en tutorials bij maar ik kom een heel eind al. Superprogramma en aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Laatst online: 11-09 14:55
Na 1 dag gratis uitproberen en 1 dag sinds je het hebt ontvangen?

Ik heb het ook uitgetest, en ik ben nog niet echt overtuigd.
Misschien in de toekomst nog, maar persoonlijk ben ik er niet echt voorstander van om eerst 250$ uit te geven om te kijken of ik het wat vind en daarom vind ik die 1 day trial een beetje weinig.

Ik volg je forum om up-to-date te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik ben met je eens dat 1 dag veel te weinig is. Gelukkig zijn vandaag onze beide 'echte' versies binnen gekomen dus zitten we hier nu samen naast elkaar fijn ermee te werken om te leren hoe het allemaal in elkaar steekt.

We zijn gelukkig ervaren en tevreden met Delphi 5 en daardoor is dit programma voor ons heel gemakkelijk op te pakken.

Ik zal binnenkort online eens wat resultaten laten zien, via het forum uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Wat is het allemaal traag, ik draai het op me dikke laptop met een Y7200 en nog moet ik soms wel 10 seconden wachten voordat de GUI is opgebouwd. Wel een vooruitgang, hoewel ik nog bijna niets heb gedaan met PHP is het nu wel makkelijk om wat leuks te maken.

Ajax werkte ook niet erg snel btw, of is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<edit>Ik heb Michael Swindell gevraagd de trial te verlengen tot minstens een week.
(Als betatester en rechtsboven op de codegearsite....)
.</edit>

Project omzetten?
Dat laatste gaat je nog lukken ook met Delphi 4 php. Ik ben er al een tijdje als tester bij betrokken.
Gewend aan zowel Delphi als aan PHP is dit echt een droom omgeving. Het framework is goed en de implementatie is goed, zeker voor een eerste versie. Debugging PHP anyone? In het begin had ik er een hard hoofd in, maar dit produkt is ernstig goed. Jammer dat de proefversies maar 1 dag?! geldig zijn. Maar goed, je kunt een proefversie slurpen van www.codegear.com.
Ik ben in ieder geval redelijk onder de indruk van deze eerste versie en vooral van het framework.
Dat gezegd, zie regel 2.
Bijna alle andere genoemde "concurrenten"ken ik ook: forget them, or even integrate if you can't do without. Tis erg open... En goed bruikbaar, zelfs voor een beleggersbankje waarvoor ik werk :)
Hierboven:
Tja, geheugen is belangrijker dan je cpu. Deploy eerst je project eens naar je server. Mijn tests zijn op mijn thuisontwikkel omgeving (Vista ultimate, amd64X2, 1600, 1 GB) ook redelijk traag, maar eenmaal gedeployed op mijn -linux- servers draait het als een zonnetje.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Heb jij al iets leuks gemaakt met delphi for php dat je kan laten zien? :D

naja ik zal eens proberen te deployen op m'n server. Kan je eigenlijk niet altijd runnen op de server? Zodat je ook gewoon de mysql van de server gebruikt, dat lijkt me een stuk makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, en meer dan dat ik heb al antwoord van Michael:
>>
FROM: Michael
DATE: 7:25 PM
TO: Thaddy

Pass on to them that the 1day trial is not "the" trial. We were considering a 24hr event like the Delphi event, but we did not do it. We made that trial for the possibility of that event and went ahead and made it available anyway.

The trial will be 14days and is expected to be available early next week, as soon as monday possibly.

Thanks Thaddy!!

<<
De header is geedit, maar de tekst is integraal...

Probeer maandagavond dus nog eens, druk bij het werken niet op het groene pijltje, maar op het rode uitroepteken (no debug) en probeer een paar voorbeeldjes (waaronder 1 van mij) uit de ./1.0/VCL/Samples.

Cheers,

Thaddy

p.s. voor de moderatoren: dit heet een scoop.....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Jeps, klopt helemaal had het al John Kaster gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:39:
p.s. voor de moderatoren: dit heet een scoop.....
En waarom moeten de moderators dat weten? :P

Overigens lijkt het zaakje intussen inderdaad beschikbaar te zijn. Ik zal er later deze week ook eens naar kijken. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het niet helemaal? Er is dus geen gratis versie die in ieder geval voor de mensen thuis eindeloos gratis te gebruiken is?

Schiet niet heel erg hard op tegenover de stapels gratis producten die er al zijn waaronder een erg sterke line-up van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

TRRoads schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 05:01:
Ik snap het niet helemaal? Er is dus geen gratis versie die in ieder geval voor de mensen thuis eindeloos gratis te gebruiken is?

Schiet niet heel erg hard op tegenover de stapels gratis producten die er al zijn waaronder een erg sterke line-up van Microsoft.
Op dit moment wel. PHP en VCL4PHP zijn beiden open source en zodoende ‘gratis’ te gebruiken. Van de IDE is op dit moment geen thuis/studenten-versie zoals de Turbo-reeks beschikbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Icelus op 03-04-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:09:

[...]
Op dit moment wel. PHP en VCL4PHP zijn beiden open source en zodoende ‘gratis’ te gebruiken. Van de IDE is op dit moment geen thuis/studenten-versie zoals de Turbo-reeks beschikbaar.
Delphi for PHP dus niet... en daar gaat het toch om?

Dat er stapels andere gratis producten zijn lijkt me logisch, daarom vraag ik het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
De sourceforge pagina verwijst nu naar www.qadram.com/vcl4php door (gemaakt in Delphi for PHP ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsonRider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 23:14
Ja, traag, dat was ook mijn gevoel. Geweldig dat er een RAD interface is nu, maar hier op een Core Duo moet ik ook telkens 6, 7 seconden wachten voordat een scherm is opgebouwd.

Btw, heeft iemand ergens al enig idee hoe die Ajax implementatie werkt van ze?

Ik krijg het niet voor elkaar om dat werkend te krijgen, zelfs als ik die voorbeeld applicatie die ze erbij doen component voor component overneem lukt het niet.

In die sample app staat een button die zonder herload een label veranderd. Als ik die sample app aanpas, extra button of zo toevoeg, dan werkt het wel.

Maar als ik zelf een project start dan krijg ik het niet voor elkaar om dat Ajax te laten werken.

Code, justify, code - Pitr Dubovich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie

SchizoDuckie

Kwaak

Het spijt me wel mensen maar wat mij betreft is het nog zwaar afgekeurd.

Ik heb het al voor elkaar door alleen al wat over die quadram site heen te klikken dat er *helemaal* *niets* meer gebeurt. de hele site blijft gewoon wit :?

edit:
Ah... een clear session cookies helpt :X

edit:
na nog wat meer rondklikken krijgt dit imo niet eens een status beta. eerder alpha

[ Voor 25% gewijzigd door SchizoDuckie op 19-04-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Lijkt hier wel goed te werken. Ik haal nu 8kb/s... Verder komt er binnenkort een update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Kan een van jullie de fouten die jullie in QC gooien en vervolgens de ids naar mij sturen via DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm,

Dit topic is nu alweer een tijdje stil. Echter ben ik benieuwd naar de ontwikkelingen op het gebied van de Delphi for PHP IDE. Dit vooral voor zaken als:

- Performance
- Netheid code
- Onderhoudbaarheid
- Flexibiliteit

Iemand hier al ervaringen mee? Of wat online projecten als voorbeeld?
Pagina: 1