Waarom krijg ik mijn MxStreampakket maar niet?

Pagina: 1
Acties:

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sorry, maar ik wil echt even gal spuiten hier. Ontzettend klote vind ik dit!

Ik had op 30 Oktober vorig jaar MxStream aangevraagd. 3 Maanden niks gehoord. Mijn vrienden, die ergens in december hadden aangevraagd zitten al ruimschoots te vliegen met MxStream, terwijl ik nog zielig op een casemastroompje rondhobbeld....

Ikke een paar keer bellen vanaf Januari. Zeggen ze steeds dat ik het pakket "eind volgende week kan verwachten". Helemaal weer niks dus. :(:(:(:(:(:(

Nu is het al februari, dus afgelopen woensdag nogmaals gebeld.

Zeggen ze dat het op 31 Januari is opgestuurd en ik het dus ieder moment kan verwachten. Ikke dus donderdag en vrijdag hele dag bij de voordeur kamperen om op de postbode te wachten, niemand gekomen dus...:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Hoe kan dat nou weer? TNT, PTT, whatever zeggen toch altijd dat pakketten, etc binnen 24 uur, anders max. 3 dagen verstuurd zijn? Waarom zit ik dan nog steeds op Casema |:(|:(|:(|:(|:(

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

als ik jou was zou ik eens langsgaan bij primafoon

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 04 februari 2001 22:04 schreef the_undertaker het volgende:
als ik jou was zou ik eens langsgaan bij primafoon
Heeft dat nut dan? Krijg ik daar dan een pakketje? Ik heb besteld via internet, dus moet het via de post bij mij komen toch? Straks moet ik er dubbel voor betalen..... :r

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Als de postbode dan een keer langskomt, gewoon weigeren :)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 20:53

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ze hebben het bij mij afgeleverd... sorrie... :)

Nee, maar effe serieus, het zijn ook zulke eikels he bij KPN. Ik heb mijn pakketje dan eindelijk afgelopen vrijdag binnengehad, MAAR NOU WERKT HET GODVERDOMME NIET!!! (en da's kut, want nu is het nog weekend ook, dus zero support (niet dat je anders op meer support kon rekenen hoor... :())

Ik raad aan om je toch wat asocialer op te stellen tegenover die doos aan de andere kant van de lijn.. niet dat zij er wat aan kan doen, maar het helpt meestal wel. En ook nog een officiele klacht indienen bij KPN. Het adres hiervoor is
KPN Telecom
T.a.v. Mw. M. Roethof
Kamernummer. 06.10
Gardiaweg 5
1040 JA Amsterdam
heb ik ook gedaan (2 dagen voor ik mijn pakketje kreeg, dus het heeft waarschijnlijk niet veel zin gehad, maar toch)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Laat maaar....
Pagina: 1