Toon posts:

mailheader offline verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wegens emigratie heb ik in 2005 mijn account bij @home opgezegd. Mijn emailaccount is echter actief gebleven. Gelukkig heb ik het nooit meer actief gebruikt, maar ik heb hem wel in Outlook aangehouden. Zonder enige waarschuwing vooraf heeft @home mijn mailaccount (men heeft ook nooit gezegd hoe lang ik het zou kunnen blijven gebruiken toen ik dat vroeg) verwijderd.

Het probleem is nu dat er nota bene een nieuwsbrief van @home als header in mijn inbox staat. Uiteraard wil ik deze verwijderen, maar dat kan alleen als outlook contact maakt met de mailserver van @home.... En men kan/wil mijn account niet een paar dagen aanzetten! het antwoord is dat ik de account in outlook kan verwijderen en de headers ook! niet dus :( goed advies

Afgezien van het feit, dat het een slechte service is (wat als ik nog belangrijke mails moest binnenhalen?), wil ik nu alleen maar die stomme header out mijn inbox kwijt. Hoe kan dat offline?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als je gewoon dat account wegflikkert moet die e-mail toch ook wel enigzinds verdwijnen? Sowieso neem ik aan dat @home geen IMAP aanbiedt maar gewoon POP3 en dan heb je, als die e-mail in je inbox staat, weinig meer met de server te maken.

[ Voor 46% gewijzigd door CyBeR op 23-02-2007 04:39 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, account weggegooid en toen kon de email wel verwijderd worden! @home heeft POP3 inderdaad, maar het lukte echt van geen kanten.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Slechte service? Je hebt er nog meer dan een jaar gratis gebruik van mogen maken. Dat noem ik juist hele goede service...

Maar goed, inderdaad wilde je de account weggooien. Had toch geen nut meer. Even uit nieuwsgiergheid: wat bedoelde je met "als header"?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)