Ik heb sinds enkele dagen in beiden versies van windows (xp pro/vista bussiness) een vreemd zoemend geluid door mijn headset en speakers.
Het vreemde is als ik het geluid op mute zet via windows dat het geluid weg is.
als ik de muis beweeg en/of de computer laad data van de hard disk word het geluid harder en lijkt het sneller te gaan..
het geluid lijkt tegelijk te werken met mijn geheugen want het word harder als mijn geheugen banken activiteit vertonen (ik heb die pro sticks met die ledjes er op, vandaar dat ik dat kan zien
)
heb alle de hdds gereset/ oudere en nieuwere chipset drivers geprobeerd maar lijkt niet te helpen.
de computer is niets aan veranderd.
heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn.
ik heb geen plaats voor een soundcard en gebruik de interne geluidskaart op mijn mobo.
specs:
AMD Athlon64 FX60 duall core
ASUS A8N32-SLI
Corsair Twinx 3500LL PRO 2048mb
2x XFX GeForce 8 8800GTX SLI
4x SATA2 raid0 seagate barracuda 7200.10 - 400gb 16mb cache
650watt zeus psu sli ready
thermaltake sli vga power supply
Het vreemde is als ik het geluid op mute zet via windows dat het geluid weg is.
als ik de muis beweeg en/of de computer laad data van de hard disk word het geluid harder en lijkt het sneller te gaan..
het geluid lijkt tegelijk te werken met mijn geheugen want het word harder als mijn geheugen banken activiteit vertonen (ik heb die pro sticks met die ledjes er op, vandaar dat ik dat kan zien
heb alle de hdds gereset/ oudere en nieuwere chipset drivers geprobeerd maar lijkt niet te helpen.
de computer is niets aan veranderd.
heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn.
ik heb geen plaats voor een soundcard en gebruik de interne geluidskaart op mijn mobo.
specs:
AMD Athlon64 FX60 duall core
ASUS A8N32-SLI
Corsair Twinx 3500LL PRO 2048mb
2x XFX GeForce 8 8800GTX SLI
4x SATA2 raid0 seagate barracuda 7200.10 - 400gb 16mb cache
650watt zeus psu sli ready
thermaltake sli vga power supply
I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys