[2D] Logo gemaakt, maar kom er niet uit..

Pagina: 1
Acties:

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben voor onze vrienden groep een logo aan het maken. Nu heb ik een probleem. Ik was bij de copy copy om het op onze shirts te laten printen nu is het logo erg low res... hoe kan ik deze resolutie verhogen in PS? Ik heb allemaal layers maar kom er niet echt uit.

Ook moet ik het logo van de achter grond los maken en dat lukt ook niet echt.

zie hieronder de JPG fil.

http://img406.imageshack.us/img406/34/gelelissj1.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Jedi Geub op 22-02-2007 23:27 ]

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:01

Angeloonie

Cheeseburger Addict

resolutie verhogen heeft totaal geen zin, dan rek je de afbeelding alleen maar uit. Je zult opnieuw moeten beginnen. Kan je tevens alles op aparte layers zetten zodat je geen zwarte achtergrond hebt..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Jedi Geub
  • Niet online
Kan ik het niet overtrekken zoals met Coral Draw kan? Waarna ik er dus 1 heel object van maak?

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06-2025
Poeh dat ziet er niet best uit, je kunt er een vector van maken met Streamline, een live trace doen in Illustrator cs2 of een trace bitmap in Flash, dan eventueel nog wat smoothen en je hebt een strak logo.

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-01 12:52

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Als je illustrator hebt, kan je hem actief overtrekken, heb je hem als vector, ben je gelijk klaar.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik zou hem inderdaad even live tracen in Illustrator, dat is waarschijnlijk het eenvoudigst.

Dan kun je hem wel beter eerst exporteren als .gif in plaats van .jpg. Of direct je photoshop bestand openen in Illustrator, dat geeft waarschijnlijk nog het scherpste resultaat.

• Jedi Geub
  • Niet online
Heb helaas geen illustrator...

sjit, ik ga even zoeken.

bedankt voor alle info, nog tips, keep them coming :)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kun je beter het logo even opnieuw maken? Zo complex is het logo niet, dus het zou 10 minuutjes werk moeten zijn. En dan zou ik in PS een canvas nemen van 1500px o.i.d. Lijkt me genoeg voor een print op een t-shirt.

• TheWickedD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-04-2024
als je het gehele coreldraw pakket hebt... volgens mij zit daar ook een tracer bij

• Jedi Geub
  • Niet online
10 minuten werk!!!!

Dit is 3 avonden voor mij... ben nogal een beginner... zit nu nog tuturials van internet te doen... sorry sorry, just doing my best ;)

Mochten er mensen zijn die mij hulp kunnen bieden, snip: geen email adressen uitwisselen via het forum :)

ik heb net illustrator gedownload en heb de functie auto trace gevonden, moet ik eerst alle layers in PS mergen voordat ik ga tracen of moet ik layver voor layer doen?

[ Voor 32% gewijzigd door BtM909 op 23-02-2007 13:14 ]

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat kan allebei, één voor één of nadat ze gemerged zijn, resultaat is nagenoeg hetzelfde. Het verschil ga je in ieder geval niet op het shirt terugzien. Kijk gewoon even wat voor jou op het ook het beste resultaat geeft.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Probeer toch eerst even wat tutorials te volgen. We verlangen wel een beetje niveau hier om je op te weg te helpen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1