Gister voor het eerst met een dame op stap gegaan voor wat foto's te gaan schieten. Dame in kwestie is dus geen echt fotomodel maar vond haar niet slecht voor de 1e keer
Qua locatie was ik een beetje met handen gebonden, heb geen studio dus dat valt sowieso al af. Aangezien ik toch vrij nette shots wilde nemen zonder veel achtergrond kwam als locatie uit de bus:
Een openbare toilet..
Jaa, we zijn dus samen gebouw binnen gelopen, briefje op de deur geplakt (niet storen) en zijn gaan schieten.
Heb hierbij een 350D met 17-55IS 2.8 gebruikt samen met een 430EX flitser. Foto's zouden iets teveel ruis kunnen bevatten, vermoedelijk brakke 350D
1:

2:

3:

4:

Mijn allereerste modelshoot dus. Opbouwende kritiek welkom, graag wel goed onderbouwen. Bedoeling is dat ik hier iets van leer
laat nog wat van me heel a.u.b
Een openbare toilet..
Jaa, we zijn dus samen gebouw binnen gelopen, briefje op de deur geplakt (niet storen) en zijn gaan schieten.
Heb hierbij een 350D met 17-55IS 2.8 gebruikt samen met een 430EX flitser. Foto's zouden iets teveel ruis kunnen bevatten, vermoedelijk brakke 350D
1:

2:

3:

4:

Mijn allereerste modelshoot dus. Opbouwende kritiek welkom, graag wel goed onderbouwen. Bedoeling is dat ik hier iets van leer
laat nog wat van me heel a.u.b