Ik ben bezig met een script te maken waarbij mensen audio/video/afbeeldingen kunnen uploaden. Audio en afbeeldingen gaat ook perfect maar video bestanden zijn een probleem.
Om de bestanden te uploaden gebruik ik het volgende form:
Zodra je submit doet wordt er gekeken of $_POST niet empty is en gaat hij verder, zoals ik zei met audio en afbeeldingen geen probleem, maar om de een of andere rede blijven $_POST en $_FILES leeg bij video bestanden en gaat het script dus niet verder.
Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn? Ik hoop het een beetje duidelijk te hebben uitgelegt
Alvast bedankt
Om de bestanden te uploaden gebruik ik het volgende form:
code:
1
2
3
4
| <form name="upload" method="post" action="" enctype="multipart/form-data"> <input type="file" name="file"> <input type="submit" name="submit" value="uploaden"> </form> |
Zodra je submit doet wordt er gekeken of $_POST niet empty is en gaat hij verder, zoals ik zei met audio en afbeeldingen geen probleem, maar om de een of andere rede blijven $_POST en $_FILES leeg bij video bestanden en gaat het script dus niet verder.
Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn? Ik hoop het een beetje duidelijk te hebben uitgelegt
Alvast bedankt