Probleem met geluid van Asus M6VA

Pagina: 1
Acties:

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:47
Sinds gisteren heb ik een probleem met de speakers/luidspreker uitgang van mijn laptop (Asus M6VA). Normaal doen de speakers het gewoon als er muziek aanstaat en op het moment dat ik een koptelefoon (of iets anders) in die aansluiting doe, dan gaan de speakers uit en komt het geluid door die uitgang.

Maar nu is het ineens andersom, als ik niks in de koptelefoon uitgaan heb, dan heb ik ook geen geluid uit de speakers, en als ik een stekker in de koptelefoon uitgang stop, dan komt er ineens geluid uit de speakers :?

Nu heb ik al gekeken bij windows instellingen en ook in het bios, maar ik kan helemaal niks vinden. Het is van de ene op de andere keer gebeurd.

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen? Of is er gewoon hardware matig iets kapot?

Audentia

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:47
Een kleine kick, maar het probleem is ineens ontstaan, dus niet toen er een stekkertje in de laptop werd gestopt.

Audentia

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:32
Hardwarematig iets kapot waarschijnlijk. Plugje naar de mallemoeren.

Gebruik je die aansluiting vaak? Want daar komt het waarschijnlijk door.

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-12-2025

Empathy

Extreme Audio

Sorry voor de kick, maar ik heb precies hetzelfde probleem met hetzelfde type notebook.. Weet iemand of er een manier is om de speakers los te koppelen of uit te schakelen zonder dat de uitgang uitgeschakeld wordt?