Toon posts:

Zit er geen 64 bit versie bij Home Premium...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had vernomen dat wanneer ik Home Premium kocht ik 2 versies kreeg, de 32-bits en de 64-bits. Blijkt nu alleen bij Ultimate te zijn.

Heb mijn versie vandaag binnengekregen en tot mijn verbazing zat er alleen een 32-bits versie in. Er zat wel een papiertje bij waarop stond waar ik de 64-bits versie kan bestellen. Heb dit maar meteen gedaan maar ben toch wel teleurgesteld, op de site stond dat de levertijd 28 dagen kan duren en ik heb al 3 weken op Vista moeten wachten.. |:(

Heeft iemand 'm misschien sneller gekregen dan binnen 28 dagen? Heb Vista nu wel draaien maar wacht toch maar even met alles instellen en installeren omdat het er dalijk toch weer af moet.

• adslfreak
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 11:57
van wie had je dat vernomen? dit staat nergens vermeld.....

En wat ik uit ervaring weet is 3 weken.

Verwijderd

Topicstarter
adslfreak schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:12:
van wie had je dat vernomen? dit staat nergens vermeld.....

En wat ik uit ervaring weet is 3 weken.
Ik had ergens gelezen dat je tijdens de installatie kon kiezen uit de 32 of 64 bits versie, zal er wel overheen hebben gekeken.

Maar ben toch teleurgesteld, weer 3 weken ;(

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:13:
Maar ben toch teleurgesteld, weer 3 weken ;(
Nu je de licentiecode hebt, kun je ook een versie downloaden middels torrents. De licentiecode is namelijk hetzelfde voor de 32bit en 64bit versies. Dan kun je in ieder geval morgen alvast installeren :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:00

RaJitsu

B.S.U.R.

maartena schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:21:
[...]

Nu je de licentiecode hebt, kun je ook een versie downloaden middels torrents. De licentiecode is namelijk hetzelfde voor de 32bit en 64bit versies. Dan kun je in ieder geval morgen alvast installeren :)
Wel vreemd dat bij het upgradeprogramma via moduslink we niet de mogelijkheid tot keuze hebben gekregen. Zou dat gewoon een krom gegeven zijn? Of zit er een gedachte achter die stelt dat indien je 32-bit koopt, je ook 32-bit dient te gebruiken? In het laatste geval zou het gebruiken van die 64-bit versie illegaal zijn. Zo niet, dan zal ik het zeker doen.

[ Voor 22% gewijzigd door RaJitsu op 23-02-2007 01:49 ]

B.S.U.R.

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Aan de TS.

Wat heb je voor de 64bit upgrade betaald?

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat je een creditcard nodig hebt om deze te kunnen bestellen, zijn hier andere manieren voor?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Verwijderd

Topicstarter
MrJey schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 07:54:
Aan de TS.

Wat heb je voor de 64bit upgrade betaald?

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat je een creditcard nodig hebt om deze te kunnen bestellen, zijn hier andere manieren voor?
10 euro, je hoeft niet persé met cc te betalen. Bankoverschrijving kan ook maar ik vind cc makkelijker.

Verwijderd

Topicstarter
maartena schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:21:
[...]

Geen optie aangezien ik geen dvd-brander heb.

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
lol....dan download je die 64 bits dvd toch gewoon? ben k nu ook aan het doen
maar buiten dat, het is natuurlijk belachelijk dat je geen 64 bit dvd erbij krijgt...sjezus wat is de waarde nou van zo'n stom schijfje, kunnen ze niet eens de moeite nemen om er 2 dvds in te doen ipv 1....ze zijn gewoon lui daar bij microsoft...op deze manier wordt de 64 bit versie natuurlijk nooit de standaard...aangezien microsoft maar 32 bit blijft verspreiden
als je de Home Premium retail koopt, krijg je dan ook alleen de 32 bit versie?

Edit: oja je hebt geen dvd-brander...tja dan schiet het niet echt op....

[ Voor 20% gewijzigd door SuX DeLuXe op 23-02-2007 17:41 ]

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-03 01:13
Apart wel weer dit van Microsoft. Als je de Ultimate-vresie had gekocht had ie er bij gezeten

Van hun site:

64-bits dvd

Als u een pakket met Windows Vista Home Basic, Home Premium of Business in de winkel hebt gekocht en 64-bits installatiemedia wilt hebben, ga dan naar deze Windows Vista-website (Engelstalig) voor informatie over hoe u deze media kunt bestellen. Als u Windows Vista Ultimate aanschaft, bevindt de 64-bits versie zich in de verpakking.

En dan is dit site waar ze naar verwijzen ook weer alleen Engelstalig (toch voor veel Nederlanders een obstakel).

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:11:
[...]

10 euro, je hoeft niet persé met cc te betalen. Bankoverschrijving kan ook maar ik vind cc makkelijker.
Via welke link kan ik mijn vista upgrade naar 64bit bestellen via bankafschrift?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Verwijderd

Topicstarter
www.windowsvista.com/1043/ordermedia , nadat je je gegevens hebt ingevuld krijg je 2 betaalopties, cc en bankoverschrijving (daar kon ik in ieder geval uit kiezen). Heb met cc betaald dus hoe het daarna verder gaat weet ik niet.

Ik vind het ook erg makkelijk van Microsoft om er geen 64-bits dvd bij te doen, zo'n ding kost misschien 1 euro om te maken of nog minder? Net kassa op tv gezien over de Xbox 360 en mijn respect voor Microsoft is nu toch wel ver gedaald, ze brengen zich er wel heel erg makkelijk van af met alles.

Jammer inderdaad dat op deze manier de 64-bits geen standaard wordt en we wellicht moeten wachten op de volgende Windows tot dat het standaard wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 20:25 ]

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
Via bank over schrijf wil hier niet lukken via de abnamro die is het niet eens met de bic code die je moet in vullen.

Het is te lang volgens de abnamro.
Pagina: 1