Toon posts:

Welke Speakers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn een mooie set speakers voor me Sound Blaster Live! 1024?
Tot 300 gld of ze moeten wel heeel cool zijn.
En met een link naar een site waar details staan(als mogelijk is)
Bvd!

Verwijderd

de creative fps 1500 past het best op je sb 1024 volgens mij...

www.creative.com (duh) :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Even de search gebruiken, dit onderwerp komt wel erg vaak langs.

Jag

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Geen creative, vandaag nog op t.net langsgekomen dat de Altec Lansings beter zijn. Je kan de Altec Lansing ACS 56, 70 watt rms in totaal. kost 390, dan heb je ook wel wat. Anders de acs 54 voor 190 piek of een midiland.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

300 piek is een laaaaaaaaag budget. Probeer eens een paar Tannoys. Die zijn alleen wel wat duurder dan 300 piek. Dan heb je voor 300 piek de verpakking :P

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:05
Jaja, we weten nou wel dat je met een speakers van 20.000 gulden beter geluid hebt dan met speakers van 300 piek.

Maar goed, er zijn ook nog mensen die:
1) geen 20.000 piek hebben
2) op een gegeven moment hun "500 Watt"-boxen toch een beetje te ranzig vinden te klinken.

Ik heb de FPS 2000 gekocht, kostte mij 369,-, maar zou nu toch wel iets goedkoper te vinden zijn (zeg, zo rond de 300,- :)).

Voor mijn eisen zijn ze perfect:
- d'r komt redelijk geluid uit (ze klinken een stuk beter dan mijn oude boxen :), maar ja, dat zegt weinig...)
- ik wordt niet totaal weggeblazen wanneer de rest van de flat het weer eens nodig vind de volumeknop compleet open te draaien.
- ze zijn niet extreem duur
- ze zijn lekker klein

Ik denk trouwens dat ik nu voor de 1800 oid was gegaan, volgens mij dezelfde specs, alleen dan niet digitaal, volgens mij boeit dat niet zo...

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:21
voor je budget zou ik die idd die altec lansing set kopen de asc 54 is 199 pieken prima set.
Ik heb zelf de arena 515 die het zelfde is als de labtec 2514 alleen andere kleur die set kosste me 169 maar die schijnt ietsjes slechter te zijn dan die set van Altec lansing

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:35

Flotter

Pelipper!

Wat dacht je van een 2e hands versterker met 2e hands boxen? Bij 'n goede audiozaak moet toch wel wat leuks (en nets) te vinden zijn. Nadeel is wel dat je wat ruimte moet hebben, maar't zal wel veel beter klinken dan de gemiddelde pcspeakers.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Skippy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-12-2023

Skippy

Down Under

Op dinsdag 06 februari 2001 11:00 schreef Flotter het volgende:
Wat dacht je van een 2e hands versterker met 2e hands boxen? Bij 'n goede audiozaak moet toch wel wat leuks (en nets) te vinden zijn. Nadeel is wel dat je wat ruimte moet hebben, maar't zal wel veel beter klinken dan de gemiddelde pcspeakers.
Ik ben het hier helemaal mee eens of pak gewoon je eigen versterker die je hebt dat klinkt vaak prima en gaat vaak ook nog een stuk je harder >:)

- = [ en ik huppel weer verder ] = -

Pagina: 1