Ik heb een nogal vaag probleem; ik kan de (kleine) letters 'c', 'h', 't' en 'v' niet intypen in word (2003; 11.5207.5207) (zoals je ziet wel in andere programma's). Heb gekeken naar autoreplace en macro's maar kan niks vinden; ik kan deze letters ook niet intypen in bijvoorbeeld de dropdown list van lettertypes. Zie ik iets over het hoofd ofzo?
Ik kan uit je post niet precies opmaken wat er mis zou kunnen zijn, maar je geeft zelf ook al aan dat het elders wel goed gaat.
Lijkt mij een herinstal van office voldoende. Echter als je geen orginele versie hebt (???) dan kan er ook gewoon mee gek*t zijn.
Lijkt mij een herinstal van office voldoende. Echter als je geen orginele versie hebt (???) dan kan er ook gewoon mee gek*t zijn.
CSA -> OFF
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Vaag probleem...
Lukt het wel in Excel, powerpoint, enz? En je kunt ook eens proberen of het via het schermtobo wel werkt.
Lukt het wel in Excel, powerpoint, enz? En je kunt ook eens proberen of het via het schermtobo wel werkt.
Knight who says 你