"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Heb je hem opgestuurd via het Problems en Solutions scherm in het control panel?
Gaat normaal automagisch, echter, als ze extra data willen, moet je het even handmatig aanzetten.
Mijn blauwe scherm in het begin, zorgde voor een oplossing de volgende dag
Gaat normaal automagisch, echter, als ze extra data willen, moet je het even handmatig aanzetten.
Ik heb extra data aanstaan onder probleemrapporten en oplossingen. Ik vind het vooral heel vreemd dat het een blauw scherm is zonder enige tekst.PWM schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 20:46:
Heb je hem opgestuurd via het Problems en Solutions scherm in het control panel?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb weer Windows (en google
) laten zoeken naar oplossingen, maar ik ben nog niets verder. Ik vind het meeste vreemde dat dit plotseling is gekomen en dat de BSOD geen tekst bevat.
Verwijderd
Kijk ook eens in je eventlog.
Normaal gesproken wordt er een netjes verslag incl core memory dump opgeslagen bij iedere crash (hoewel dat nog wel eens wil mislukken als de boel echt in de soep loopt door rotte drivers of hardware).
Normaal gesproken wordt er een netjes verslag incl core memory dump opgeslagen bij iedere crash (hoewel dat nog wel eens wil mislukken als de boel echt in de soep loopt door rotte drivers of hardware).