waar te hosten!?!?

Pagina: 1
Acties:

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
ik heb een domain - www.sub-gold.com - nou GsmGuru zou em me op zijn server zetten, dus die gaf me de DNS en zo, nou hij is zoals altijd weer es niet zijn afspraken nagekomen, al 3dagen kan ik niet op mijn website, dus ik ben nu op zoek naar een andere hoster, liefst effe gratis, en waar ik ook echt de DNS kan vinden, want nu vind ik em echt niet bij ene, want de DNS moet ik invullen bij de domain...

wie helpt mij...

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Snap er niet veel van :?

Jij hebt dus een domein. Waar je een website op wil hebben. Jij kan zelf het ip van de DNS server invoeren waarin jouw gegevens staan. Die server is van GsmGuru heeft jouw domein nog niet in zijn dns-server staan, waardoor jouw website niet bereikbaar is.
Waar is jouw site dan gehost op dit moment?

Als dit nu ook gratis wordt gedaan door GsmGuru, dan zou ik gewoon nog ff geduld hebben.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
gsmguru heeft de server, daar zouden de bestanden van de site op moeten komen, dus zijn DNS gegevens staan bij mijn domain
zie cut/paste hiero;
Registrant:
Korver
xxxxxxxxxxxxx
Maastricht, Limburg 6xxx HW
Netherlands

Domain: SUB-GOLD.COM
Registrar: DomainBank.com

Administrative Contact:

Korver, Pim pim@gsmguru.com
xxxxxxxxxxxxxx
Netherlands +316xxxxxxxx

Technical Contact:

xxxxxxxxxxxxxx
Netherlands +316xxxxxxxx

Zone Contact:

xxxxxxxxxxxxxx
Netherlands +316xxxxxxxx

Record created on 02-01-2001
Record expires on 02-01-2002
Database last updated 02-03-2001 09:48:19 PM

Domain servers in listed order:

NS1.ESNS.NET 195.207.71.24
SECDNS.EUNET.BE 193.74.208.139
Deze DNS zijn dus die van de server van GSMGURU, ik ben het dus zat om te wachten op hem... zoals wel vaker... dus ik wil mijn eigen space met mijn files, dus dan zal ik ook andere DNS moeten invoeren, maar welke webspace provider heeft dat (die ook gratis is)

Verwijderd

Oke, het ligt waarschijnlijk aan je isp.
Want het duurt een tijdje voordat de dns informatie is opgenomen door je isp. Kan gerust enkele dagen tot zelf wel 2 weken duren.

Dus wees gerust. Indien het niet aan je isp ligt, heeft GSMGURU nog geen zone records aangemaakt voor je. In dat geval zou je hem er (vriendelijk) om moeten vragen.

Verder bestaat er naar mijn idee geen gratis provider waar je een domein kan onder brengen. Betaal je dan worden de kansen veel groter.

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 23:27 schreef HPC het volgende:
Oke, het ligt waarschijnlijk aan je isp.
Want het duurt een tijdje voordat de dns informatie is opgenomen door je isp. Kan gerust enkele dagen tot zelf wel 2 weken duren.
das nie zo... zeker geen 2 weken...of die isp werken met rooksignalen of trommels misschien....try zuid-america...africa ofzo is.... anyway...ik weet wel dat sommige nl providers erg overleden zijn betreft dns updates *kijk boos naar euronet*....maar 2 weken noway...3 a 4 dagen lijkt me echt max

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 16:25
dan wil ik @home nog even toevoegen aan het "langzaam met DNS updates" lijstje :)

* Dutchman! draait gewoon zijn eigen DNS server

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Toch is het bij mij wel eens voorgekomen, dat ik een url na 2 weken via Slownera (kabel) nog niet kon bezoeken en als ik inbelde via hetnet wel.

Hoe wou je dat dan verklaren?

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Tis dus eigenlijk niet hosten, maar ik zoek dus gewoon webspace voor mijn domein...
Alleen goeie en snelle, met een DNS, zodat ik die dus kan invullen bij mijn domein

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 10:15 schreef HPC het volgende:
Toch is het bij mij wel eens voorgekomen, dat ik een url na 2 weken via Slownera (kabel) nog niet kon bezoeken en als ik inbelde via hetnet wel.

Hoe wou je dat dan verklaren?
dat slownera dus werkt met rooksignalen?
Pagina: 1