Laptop +/- €1200,-

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:27
Ik ben momenteel opzoek naar een laptop en kwa gebruik zal het richting internet/messenger/muziek/webdesign/download gebruik gaan.
En ik was eventjes op de site van inmac aan het kijken en kwam deze aanbieding tegen;

HP COMPAQ NC6320 + NB ACCESOIR PAK. + GRATIS L1906
CPU: Intel® CoreTM2 Duo Processor T5500
Geheugen: 1 x 1024 MB DDR2
Hardisk: 80Gig
Scherm: 15" TFT
En USB+Bluetooth+Wireless etc

Maar je krijg er ook een 19" LCD monitor bij + docking station / standaard + muis/toetsenbord.

Opzich lijkt het me wel wat, maar is dit niet zwaar overrated of juist niet?
Want er is nu z'on groot scala aan cpu's beschikbaar dat ik niet meer weet welke precies de juiste voor me is.

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
linkje naar het systeem?

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-01 13:56
Wat is de prijs van de laptop? Wat wil je maximaal kwijt zijn? link naar de site?

Geef wat meer info, dan kunnen wij er wat mee.

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:27
Hier is de link van de laptop
http://www.inmac.nl/index.php?products_id=96813&option=com_oscommerce&osMod=product_info&Itemid=49

En wat ik kwijt wil zijn staat in mijn topic naam +/- €1200,- :)

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-01 17:25
goede kant: cpu is dik OK, mem is 1 reepje. is nu mss *iets* langzamer maar je kan wel makkelijk bijplakken. goed dus :) videokaart is aan de trage kant :P op zn zachtst gezegd. het hangt ervan af wat je ermee wil... het lijstje daarboven is perfect in orde, maar laat gamen maar uit je hoofd hiermee. verder wel een mooi prijsje :) dat scherm weer verkopen, ideaal :)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

benchmarks qua cpu's etc zijn er zat te vinden. Verder is de NC6320 een zakelijke notebook ;)
Dit zie je vooral aan de resolutie van het scherm en de bouwkwaliteit.

Jouw topicstart is aan de magere kant en daarom doe ik je topic dicht. Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat we van een dergelijke topicstart qua inzet verwachten

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.