Toon posts:

internet games langzamer op nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist eigenlijk niet zo goed waar ik dit topic moest plaatsen, maar ik dacht dat dit dan toch de beste plek was.
het probleem is namelijk dat een kennis een nieuwe pc heeft, die gewoon sneller is dan de oude en ook prima werkt, echter de internet games reageren trager dan bij de oude, vooral te merken bij snelle spelletjes waarbij je veel moet klikken, en dat er dan bijv. blokjes verdwijnen of naar beneden vallen.
dit gaat op de nieuwe niet extreem, maar wel merkbaar langzamer dan op de oude.
dus vroeg ik me af waar dat in godsnaam aan kon liggen.

alvast bedankt.

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Windows Vista of nog Windows XP?

Als het Windows XP is, dan is mogelijk de Flash player is verouderd (neem aan dat het om flash spelletjes gaat).

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:52
Waar heb je het over? Flash games in je explorer, of FPS/RTS/RPG games via internet? Als je de flash games bedoeld dat komt het waarschijnlijk door de flashsoftware die geïnstalleerd is. Zo draaien flashgames bij mij onder XP heel snel, maar in Vista lagt het als een :X. Zelf heb ik als het goed is al de nieuwste flash geïnstalleerd, dus ik denk dat de software nog niet echt optimaal is.

Maar ik weet niet echt over welk OS je hebt hebt, maar ik raad je dus aan je flashplayer te updaten.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:04
Verkeerde subforum + bar weinig info waar we iets mee kunnen. Voordat je een topic opent is het handig om de stickies en faqs bovenaan in het subforum door te nemen om te kijken waar je topic aan moet voldoen en of je wel in het juiste subforum zit voor je vraag/probleem/discussie :) Let hier dus even goed op als je een nieuw topic opent.

Dit topic is gesloten.