hallo, ik zit met het volgende probleem als ik de onboard lan de kabel van internet aan sluit kan ik geen verbinding maken met internet zodra ik de router er tussen hang doet hij het wel en met een pci kaartje realtek rtl8139 family pci fast ethernet nic doet het internet het ook, het gaat om de lan van VIA Compatable Fast Ethernet Adapter van het moederbord Asrock 755v88+
heb van alles geprobeerd het de lan drivers van de bij geleverde software geinstalleerd heb nieuwe drivers gedownload van www.asrock.com, google gezocht naar drivers of om ditprobleem te verhelpen maar zonder suc6
handmatig het ip en zo ingevoerd met de gegevens van die ik heb gevonden via uitvoeren > cmd > ipconfig/all ?
wie kan me helpen met dit probleem
mvg donny
heb van alles geprobeerd het de lan drivers van de bij geleverde software geinstalleerd heb nieuwe drivers gedownload van www.asrock.com, google gezocht naar drivers of om ditprobleem te verhelpen maar zonder suc6
handmatig het ip en zo ingevoerd met de gegevens van die ik heb gevonden via uitvoeren > cmd > ipconfig/all ?
wie kan me helpen met dit probleem
mvg donny