Toon posts:

radio dvd verliest gehuegen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een radio dvd die ALLEEN als ik de motor aansla het geheugen verliest
als hij normaal op het cantact staat is het goed, dus 12v constant en acc zitten goed
hoe kan dit
dus niet gaan antwoorden dat ik de twee draden moet omruilen en ook geen flauwekul zoals in het vorige topic.

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:58
Ik gok dat dit over een dure autoradio met schermpje gaat? Want we hebben hier erg weinig info aan...

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-02 07:55
ik vat hem ook niet, geef eens wat meer uitleg,,,

Specs!

Verwijderd

wat bedoel je met motor aansla,starten of de motor stoppen ,en wat meer info en een wat minder grote mond zou prettig zijn........

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:26

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Was het sluiten door de mod van je vorig topic niet voldoende aanwijzing dat je hier eerst geacht wordt te zoeken voordat je een nieuw topic plaatst? Er zijn genoeg aanwijzingen daar gegeven naar vergelijkbare gevallen, maar als je te lui bent om dat na te lezen of zelf op zoek te gaan, dan houdt het op een site als gathering.tweakers toch wel erg snel op.

Hier kon uw advertentie staan

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Allereerst: Welkom op got! :)

Dat je radio uit gaat bij het starten is redelijk normaal bij een niet nieuwe accu, ik denk dus toch dat je een niet correcte constante + gebruikt. Tevens is het niet aardig dat je dit flauwekul noemt. Pak een multimeter en test het en vertel dan dat dit niet het geval is, mensen proberen je alleen oplossingen aan te bieden. Tevens is het niet aanzetten van de capslock een behoorlijke verbetering aan de leesbaarheid, misschien kun je ook nog wat leestekens toevoegen?

Er zitten drie plussen in de meeste auto's;
Lichten
Contact
Constant

Misschien heb je per ongeluk toch een verkeerde te pakken? Mocht daarna het uitgaan van de radio als hinderlijk ervaren worden zou je kunnen overwegen de accu door een bootaccu te vervangen, (Optima o.i.d.) maar ik zou dit alleen bij een sterke diesel doen. Het vervangen van de standaard accu door een nieuwe is vaak maar een paar maanden voldoende.

[ Voor 88% gewijzigd door |sWORDs| op 22-02-2007 18:31 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-02 16:07
Merk/type radio? Wat heb je geprobeerd?

Die draadjes omwisselen is in 99 van de honderd vergelijkbare gevallen, DE oplossing, en geen flauwekul. Als jij nou eens meer info geeft, dan hoeven we niet te raden..

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hallo, en welkom op GoT.
Er is een reden waarom GEHEUGEN AUTO RADIO DVD gesloten is, en waarom deze nu gesloten wordt.

Lees onze huisregels eens door, beschrijf je probleem eens op een nette en informatieve manier en probeer het dan nog eens.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.