[XP] Recovery Disk Verwijderd Problemen

Pagina: 1
Acties:

• d.exe
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:29
Hallo,

Ik heb een tijd geleden een HP DV6113EA aangeschaft. Omdat er een recovery partitie bij zat van 12 gig, en ik die ruimte nodig had, heb ik deze verwijderd. Mijn laptop draaide Windows Media Center 2005. Zojuist heb ik een 2 cd versie hiervan geinstalleerd, nadat ik alles geformateerd heb, en de originele key gebruikt. Omdat mijn recovery partitie dus weg is, heb ik meer ruimte, maar kunnen problemen dus niet makkelijk gefixed worden. En ja, nadat ik Media Center zelf heb geinstalleerd beginnen de problemen al. Via de HP site alle drivers gedownload en geinstalleerd. Het probleem is dat ik geen geluid heb, omdat mijn audio drivers niet geinstalleerd kunnen worden. Als ik mijn audio drivers installeer krijg ik de fout dat de hardware niet bestaat. Ik heb alle drivers geprobeerd te installeren die op de site staan, voor mijn model, maar toch werkt het nog niet. Hij blijft aangeven dat er geen hardware voor die drivers gevonden zijn, terwijl toen ik mijn Windows nog had met Recovery schijf, en ik mijn Windows update met die drivers, lukte het wel.

Ik heb mij Apparaatbeheer doorgekeken,
- Overige Apparaten > PCI Device > staat geel, dus niet geinstalleerd / herkent?
Bij besturing voor geluid, video etc. staat alles goed.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes,

Stephan

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chipsetdrivers al geinstalleerd?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-03 20:54

wowi

http://h10025.www1.hp.com...n&product=3279949&lang=en

Heb je alle drivers van die site wel geinstalleerd dan ??

[ Voor 14% gewijzigd door wowi op 22-02-2007 17:50 ]

• d.exe
Alle drivers, hoewel, die chipset drivers als laatste 8)7

Conexant HDAUDIO Soft Data Fax Modem with SmartCP < lukt niet
Conexant High Definition Audio Driver < lukt niet

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:06
Dacht dat je eerst een HD Audio hotfix moet installeren, alleen staat ie bij sommige modellen niet bij de downloads. Zal even kijken of ik 'm kan vinden op de hp site.

• d.exe
Nielson schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 18:00:
Dacht dat je eerst een HD Audio hotfix moet installeren, alleen staat ie bij sommige modellen niet bij de downloads. Zal even kijken of ik 'm kan vinden op de hp site.
Alvast bedankt ;)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:06
Denk dat dit 'm is.

• d.exe
Hartelijk bedankt! Deze fix heeft het probleem opgelost, het maakte de geluidskaart zichtbaar, waardoor ik met de drivers van de HP site eindelijk de drivers kon installeren omdat deze gevonden werd!

P.s. waarom zet hp dit niet gewoon bij elke laptop? Niet klantvriendelijk.

Nogmaals bedankt,

Groetjes,

Stephan
Pagina: 1