LG 915FT+

Pagina: 1
Acties:

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Wie kent een zaak waar ze deze op voorraad hebben, zodat ik hem morgen met m'n grijpgrage klauwtjes kan gaan halen?

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Ik gok dat ie nog niet leverbaar is

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-03 11:03
Ik weet niet waar je woont, maar je zou es moeten kijken bij Computerland ofzo..
En als je hem echt snel wil hebben en niet zoveel zorgen maakt over de iets duurdere prijs, dan kan je het ook proberen bij de Vobis. Die hebben hem ook.

[edit]
Hmm, zie nu pas dat het topic waar ik op reageerde toch al aardig oud is....haal het dan maar weg :)

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Je moet gewoon wat bedrijven bij jouw in de buurt bellen want de zaak waar ik werk daar kunnen we heb binnen een aantal dagen opvoorraad hebben !

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-03 11:03
Ik weet heel zeker dat je dat wel mooi zegt, maar dat dat begin december dus echt niet waar was.
Toen waren die dingen in Nederland gewoonweg niet te leveren. Distributeur moest wachten op nieuwe die met de boot kwamen...

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:44
Op zondag 04 februari 2001 21:48 schreef oppertweaker het volgende:
Ik gok dat ie nog niet leverbaar is
Ik heb deze al een half jaar op mijn bureau staan... 8-)

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Verwijderd

Heb de mijne ook al een half jaartje. Besteld bij Gistron onder rembours. Totaal geen problemen gehad en nog steeds hartstikke blij. Ze hebben hem nog steeds voor 474 eurootjes: www.gistron.com

Verwijderd

Waarom staat ie daar onder het kopje Goldstar en een dotpinch van 0,26 ?
Pagina: 1