Graag zou ik willen weten in hoeverre de hypotheekrente af te trekken is. Dit is wat er ongeveer op de opgaves staat:
Restant hoofdsom: 70.000 (leven)
Restant hoofdsom: 75.000 (spaar)
Restant hoofdsom: 77.000 (aflossingsvrij)
Restant hoofdsom: 7.500 (bouwdepot)
Voor de 'gewone' hypotheekvormen heb ik rentebedragen erbij staan. Ik neem aan dat ik die rentebedragen mag optellen?
Voor het bouwdepot heb ik 2 rentebedragen staan: eur 289 euro en 209 euro. Aangezien er maar een gedeelte van op is genomen. Mag ik hiervoor dan 289-209=80 euro bij de overige rentetarieven tellen en deze dan als aftrekpost opvoeren?
In hoeverre is er nog iets mogelijk met de leven-hypotheek, aangezien daar een levensverzekering aan gekoppeld is?
Welke kosten zou ik tevens nog kunnen aftrekken? Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan:
- Uitvaartverzekering
- Betaalde ZFW-premie
- Ziektekostenpremie (min basispremie)
- en ?????
Alvast bedankt!
Restant hoofdsom: 70.000 (leven)
Restant hoofdsom: 75.000 (spaar)
Restant hoofdsom: 77.000 (aflossingsvrij)
Restant hoofdsom: 7.500 (bouwdepot)
Voor de 'gewone' hypotheekvormen heb ik rentebedragen erbij staan. Ik neem aan dat ik die rentebedragen mag optellen?
Voor het bouwdepot heb ik 2 rentebedragen staan: eur 289 euro en 209 euro. Aangezien er maar een gedeelte van op is genomen. Mag ik hiervoor dan 289-209=80 euro bij de overige rentetarieven tellen en deze dan als aftrekpost opvoeren?
In hoeverre is er nog iets mogelijk met de leven-hypotheek, aangezien daar een levensverzekering aan gekoppeld is?
Welke kosten zou ik tevens nog kunnen aftrekken? Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan:
- Uitvaartverzekering
- Betaalde ZFW-premie
- Ziektekostenpremie (min basispremie)
- en ?????
Alvast bedankt!