Ik heb een beetje een rare vraag, ik skype regelmatig, en daar wil ik ook wel een deuntje bij horen.
Nou wil ik graag via skype gesprek via mijn koptelefoon en mijn muziek via mijn versterker en boxen horen
heeft iemand enig idee hoe dat moet?
Ik heb een asus a8v-e moederbord met aan de achterkant 5.1
en aan de voorkant een line in? en mic aansluiting waar ik mijn koptelefoon aan heb hangen.
Ik heb een versterker via mijn lineout? die groene iig via zoon jack ding die verloopt naar 2 tulp aansluitingen via aux op mijn versterker.
(sorrie, ik ken al die termen niet zo goed)
mijn moederbord heeft het volgende kwa audio aan boord:
Integrated sound 8-channel AC97 codec: Realtek ALC850
is het dus mogelijk dat ik de muziek gewoon via mijn versterker en boxen hoor, en mijn skype gesprekken alleen via mijn koptelefoon hoor?
Nou wil ik graag via skype gesprek via mijn koptelefoon en mijn muziek via mijn versterker en boxen horen
heeft iemand enig idee hoe dat moet?
Ik heb een asus a8v-e moederbord met aan de achterkant 5.1
en aan de voorkant een line in? en mic aansluiting waar ik mijn koptelefoon aan heb hangen.
Ik heb een versterker via mijn lineout? die groene iig via zoon jack ding die verloopt naar 2 tulp aansluitingen via aux op mijn versterker.
(sorrie, ik ken al die termen niet zo goed)
mijn moederbord heeft het volgende kwa audio aan boord:
Integrated sound 8-channel AC97 codec: Realtek ALC850
is het dus mogelijk dat ik de muziek gewoon via mijn versterker en boxen hoor, en mijn skype gesprekken alleen via mijn koptelefoon hoor?