Melding/verwijdering ATi Catalyst 7.2

Pagina: 1
Acties:

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Topicstarter
Hallo,

Ik merkte net tijdens het installeren van catalyst 7.2 op mijn vrijwel maagdelijke vista installatie dat dit absoluut niet werkt...

Toen ik het nieuwsbericht -en vooral de reakties erop- zag, bleek dat er meer mensen last van hebben...

Is het misschien een idee om een grote waarschuwing bij de posting te zetten of het bericht te verwijderen? Dit om problemen bij anderen te voorkomen...

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Blijkbaar werkt de combinatie Vista en Radeon 1900 niet goed, maar om in die specifieke situatie het bericht aan te passen en aan te geven dat er blijkbaar iets niet werkt, daar heb ik mijn bedenkingen bij. Het betreft hier namelijk om een zeer specifieke combinatie en een aantal gebruikers hebben hier al melding van gemaakt in de reacties. Mocht het nou gaan om een virus of een of andere vorm van spyware, dan werd de tekst misschien nog wel aangepast. Edoch lijkt het mij mosterd na de maaltijd om nu nog eens de posting te wijzigen terwijl het gros al de nieuwe Catalysts geprobeert heeft.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Topicstarter
Nou, ik heb een 9600 en in het vista topic staan ook al veel meer problemen...

Tsjah, en al help je maar 1 iemand met de melding dat het onstabiel kan zijn icm vista, lijkt het mij de moeite waard...

[ Voor 44% gewijzigd door MikeyMan op 23-02-2007 00:02 ]