Toegang tot SG en NSTM

Pagina: 1
Acties:

• TheJoxer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 22:40

TheJoxer

Nou ja, dat dus....

Topicstarter
Beste Adje's,

Ik last onderstaande quote op: Techposts afgeschaft
Tot voor kort was het op GoT zo dat je eerst 30 dagen geregd moest zijn en 50 posts in de technische forums moest maken voor je in de off-topic forums terecht kon (SG, NSTM).
Aangezien het niet voor iedereen echt duidelijk wat nou techposts waren en wat niet, hebben we het wat makkelijker gemaakt: na 50 posts, waar dan ook, krijg je toegang tot SG en NSTM. De grens van 30 dagen blijft gehandhaafd.
Huiskamertoegang gebeurt nog steeds op aanvraag.

Oh, zie dit niet als een vrijbrief om maar raak te posten; we zien snel zat of iemand alleen komt lamballen. De SG/NSTM-ban zal dan ook niet verdwijnen.
Ik heb nu 53 posts (en ik probeer er meer van te maken ;)) en ben langer dan 30 dagen geregd.
Waarom kan ik dan geen toegang krijgen tot SG en NSTM?
Kunnnen jullie dit voor mij ophelderen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het script dat je toegang geeft draait een keer per dag (geloof snachts oid), dus je krijgt niet automagisch toegang na 50 posts :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Het script om toegang te geven draait 's nachts, en aangezien je vandaag 3 posts hebt geplaatst en daardoor dus meer dan 50 posts in totaal hebt krijg je vanacht toegang.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Je bent vandaag pas over de vijftigpostgrens gegaan, dus moet je nog even geduld oefenen want afaik draait het script dat de toegang regelt een keer per dag en gebeurt dat 's nachts :)

[/spuit 33]

[ Voor 3% gewijzigd door Yoeri op 22-02-2007 16:28 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je 51-ste en 52-ste posts waren pas vandaag.

't Kan maar zo zijn dat het script wat pas, naar mijn weten, vannacht weer draait de stelling "meer dan 50" handhaaft...

Dus ik zou zeggen, heb anders nog éééventjes een paar uurtjes geduld?

Aan de mensjes boven mij: Er staat in het stukje FAQ "na 50 posts". Op 7 februari was de TS reeds op de 50-posts-grens aanbeland met exact 50 posts. (Nou ja, exact? Getrashde posts?)

Dus óf het script is gek aan 't doen óf de FAQ is foutief in z'n bewoording. (Of getrashde posts dus :+)

[ Voor 37% gewijzigd door Osiris op 22-02-2007 16:30 ]

• TheJoxer

TheJoxer

Nou ja, dat dus....

Topicstarter
Na 4 snelle reply's is het me helemaal duidelijk!
Thnxs! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Osiris schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:28:
Aan de mensjes boven mij: Er staat in het stukje FAQ "na 50 posts". Op 7 februari was de TS reeds op de 50-posts-grens aanbeland met exact 50 posts. (Nou ja, exact? Getrashde posts?)

Dus óf het script is gek aan 't doen óf de FAQ is foutief in z'n bewoording. (Of getrashde posts dus :+)
Volgens mij moet je inderdaad méér dan 50 posts hebben. Of de FAQ verkeerd zit of het script zou ik je niet kunnen vertellen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

In de Lieve Adjes FAQ en Policy staat:
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat en meer dan 50 posts op het forum geplaatst hebt.
Klopt dus precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had iemand al gezegd dat het script 's nachts runt en je dus pas de dag nadat je de 50 posts overschrijdt toegang hebt? :P

[/vrijdagmiddag]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
-NMe- schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:02:
[...]

Volgens mij moet je inderdaad méér dan 50 posts hebben. Of de FAQ verkeerd zit of het script zou ik je niet kunnen vertellen. :P
De FAQ én het script zijn prima, het is slechts Kaj's MED-je wat een beetje onduidelijk cq. foutief verwoord is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kaj is altijd onduidelijk c.q. foutief :(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:55

momania

iPhone 30! Bam!

Als iemand dat van dat script (dat het dus 's nachts draait) nou ook eens in de nodige faq's zet, dan scheelt dat weer een paar onnodige topics :Y)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:48:
Had iemand al gezegd dat het script 's nachts runt en je dus pas de dag nadat je de 50 posts overschrijdt toegang hebt? :P

[/vrijdagmiddag]
volgens mij is het inderdaad snachts dat die script draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

momania schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:13:
Als iemand dat van dat script (dat het dus 's nachts draait) nou ook eens in de nodige faq's zet, dan scheelt dat weer een paar onnodige topics :Y)
De FAQ's - in dit geval de LA FAQ - kloppen wel degelijk op het gebied. Dat een flink verouderde en niet-sticky med iets anders zegt lijkt me niet zo relevant :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

momania schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:13:
Had JHS al geschopt :) ook voor die [/norml] tag :P

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 23-02-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

JHS schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:21:
[...]
De FAQ's - in dit geval de LA FAQ - kloppen wel degelijk op het gebied. Dat een flink verouderde en niet-sticky med iets anders zegt lijkt me niet zo relevant :) .
De LA FAQ zegt dit:
:? HK / SG / NSTM... wat is dat allemaal?
Als je deze afkortingen niet kent, dan is de kans aanwezig dat je nog geen toegang tot deze subfora hebt. Het kan kloppen dat je deze fora niet ziet, of dat linkjes een 'not_allowed' opleveren. SG, NSTM, TF en de HK zijn nu eenmaal niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computergerelateerd en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nogal wat mensen op GoT kwamen om alleen maar te chatten in plaats van te helpen, zijn deze fora voor een net geregistreerde gebruiker verborgen. Als je toegang wilt krijgen tot deze fora, hoef je alleen maar in de technische fora te laten zien dat je geïnteresseerd bent in computers en randapparatuur. [/norml]Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat en meer dan 50 posts op het forum geplaatst hebt. Zie ook Techposts afgeschaft. Tegenwoordig krijg je niet meer automatisch toegang tot de Tweakers Huiskamer; dit gaat via een simpele aanvraagprocedure die je samen met alle andere regeltjes hieromtrent kunt vinden in de HK-toegangsregels.
Ik zie daar niets dat over een over-night script gaat dat de uiteindelijke toegang echt toewijst ;)
Kan je gelijk die [/norml] die er teveel in staat gummen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Oh, had ik die aanpassing nog niet doorgevoegd :) ? Nu wel aangepast als het goed is :P .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoxer

TheJoxer

Nou ja, dat dus....

Topicstarter
Wacht dus eerst even een dagje voordat je je in LA komt lopen afvragen waarom je nog geen toegang hebt ;)
W'rom heb ik het gevoel dat dit op mij slaat? O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

TheJoxer schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:05:
[...]

W'rom heb ik het gevoel dat dit op mij slaat? O-) ;)
Je bent niet de eerste bij wie de gang van zaken verwarrend over blijkt te komen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1