Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

usb bluetooth adapter gebruiken icm bluetooth headset op pc?

Pagina: 1
Acties:

• -Arcane-
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
In de folder van t for telecom zag ik vandaag een leuke aanbieding voor een usb 2.0 bluetooth adapter voor 10 euro (sitecom).
Ik heb zelf voor mijn mobiele telefoon (razr v3i) een motorola bluetooth headsetje.
Aangezien ik ook regelmatig via voip bel, kwam bij mij de vraag op of ik met dat headsetje zou kunnen bellen via voip, als ik zo'n bluetooth adapter aanschaf.

Is dit mogelijk? of kan ik met zo'n adapter alleen gegevens overpompen van gsm > pc en andersom?

Bedankt alvast!

• -Arcane-
Okee, via de helpdesk van sitecom ben ik er inmiddels achter gekomen dat het zou moeten werken als het headsetje audiosink en a2dp ondersteunt.
Ik heb een motorola HS815, maar via google ben ik er niet achter kunnen komen of een HS815 a2dp ondersteund. Heeft iemand zo'n zelfde HS815 en kan je me vertellen of deze a2dp ondersteunt?

• -Arcane-
voor degene die er eentje heeft, maar niet weet welke type het is, het gaat dus om deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.zeazonmall.com/Products/MOTO-HS815.jpg

• -Arcane-
Ik ben er inmiddels ook achtergekomen dat ik naar de verkeerde termen zat te zoeken. a2dp staat voor iets met stereo geluid, dus dat heeft er helemaal niets mee te maken.
Ik heb de adapter gekocht en t werkt echt perfect.

lekker gratis draadloos bellen met je handen vrij, wat wil je nog meer.