Hoe verwijder ik plaatjes uit PDF met Adobe 8?

Pagina: 1
Acties:

• Mangafan2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-06 15:03
Ik ben nieuw met dit programma en ik vroeg me af hoe ik plaatjes kan verwijderen uit het PDF bestand.
Het ziet eruit alsof ze niet te selecteren zijn. Ik kan de tekst nu eindelijk wel wijzigen. Er staat als het goed is geen beveiliging op (misschien is het deels beveiligd?)
Kan iemand mij uitleggen hoe ik alle plaatjes kan verwijderen? Welke manieren zijn er?
Ik heb de meeste handleidingen door genomen en wat in de buurt kwam kwam uiteindelijk niet van toepassing.
Het is een bestaande PDF bestand, niet zelf gemaakt.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Niet.. met Adobe Reader kan je namelijk geen PDF bestanden bewerken.

Alleen met Acrobat is dit mogelijk, www.adobe.com ..

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kun je niet beter alle tekst copy-pasten naar een tekstverwerker en dan een nieuwe PDF genereren?

• Mangafan2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-06 15:03
Ik gebruik Adobe Acrobat 8
Kan dat hier wel of niet?

Alvast bedankt! En ik zal inkijken met het nieuwe PDF generen.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je er geen handleiding bij? Daar zal 't vast in staan.

Verwijderd

Mangafan2 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:05:
Ik ben nieuw met dit programma en ik vroeg me af hoe ik plaatjes kan verwijderen uit het PDF bestand.
Het ziet eruit alsof ze niet te selecteren zijn. Ik kan de tekst nu eindelijk wel wijzigen. Er staat als het goed is geen beveiliging op (misschien is het deels beveiligd?)
Kan iemand mij uitleggen hoe ik alle plaatjes kan verwijderen? Welke manieren zijn er?
Ik heb de meeste handleidingen door genomen en wat in de buurt kwam kwam uiteindelijk niet van toepassing.
Het is een bestaande PDF bestand, niet zelf gemaakt.

Alvast bedankt!
je kan het pfd bestand omzetten naar een Word document (handigheidje van Adobe Acrobat 8 ) en op die manier plaatjes verwijderen.
Pagina: 1