Hi everybody
Ik heb sinds een tijdje een iMac g3 400 mhz, 512 mb met 10.4.8 die ik als slaapkamer pc wil gebruiken, voor films en mp3s. Het is een heerlijk bakkie om mee te werken, en ik sta versteld van hoe snel hij over het algemeen werkt
Nu heb ik echter nog een klein probleempje; voor divx is hij net ietsje te langzaam, en ook bijvoorbeeld flashsites zoals youtube werken niet echt lekker. Dus ben ik op zoek gegaan naar tuningappss, maar kwam vooral uit bij apps die bijv. onnodige files deleten enzovoort. Ook heb ik de orinele 5400rpm hd vervangen voor een 7200, maar dit bood helaas onvoldoende verbetering. Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit beestje net een beetje meer power zou kunnen geven zodat hij als volwaardig multimediabakkie kan functioneren? Zoals hard- als softwarematige tips zijn van harte welkom
Ik heb sinds een tijdje een iMac g3 400 mhz, 512 mb met 10.4.8 die ik als slaapkamer pc wil gebruiken, voor films en mp3s. Het is een heerlijk bakkie om mee te werken, en ik sta versteld van hoe snel hij over het algemeen werkt
www.baskoole.com