DVI/AVG

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Destroyertje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-07 18:14
Ik heb een vraagje over DVI/AVG

ik wil over een poosje een Samsung 205BW gaan kopen. Mijn videokaart kent geen DVI (of niet dat ik weet).

Is de kwaliteit van het beeld dan een stuk slechter of kan ik een dvi converter of zoiets dergelijks kopen. Of is het kwaliteitsverschil nauwelijks te zien?

alvast bedankt,
Rutger van Bruggen

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Kijk hier eens tussen, er is een hoop over dit onderwerp geschreven:
[search=dvi kwaliteit]

offtopic:
De juiste afkorting is btw VGA, misschien helpt dat bij het zoeken naar info.

[ Voor 32% gewijzigd door fsfikke op 22-02-2007 14:31 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Destroyertje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-07 18:14
vraag even iets anders dan. Kun je met DVI meer dan dat je met de AVG kan? :P of is beide precies hetzelfde

• jvd-nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:46
We gaan er voor het gemak even vanuit dat je VGA bedoeld; AVG is niet veel meer dan een virusscanner naar mijn idee.

En verder dunkt me dat je hier écht wel wat meer zelf uit had mogen zoeken. Zo moeilijk is het niet. *klik*

Edit:
Hmm je bent nieuw hier, misschien tijd om de regeltjes even door te nemen?

[ Voor 21% gewijzigd door jvd-nl op 22-02-2007 14:52 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Zoals je hierboven al merkt zijn er op GoT nogal wat regels - en die zijn er niet voor onze lol maar om te zorgen dat iedereen post op een manier dat we er allemaal wat aan hebben. Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm met de belangrijkste registratievoorwaarden te zien waar je je accoord EN bekend mee verklaard hebt. Dat laatste lijkt er een beetje bij ingeschoten te zijn - misschien geen slecht idee dat alsnog te doen :)

Hier even de aandachtspunten:

- het is de bedoeling dat je zelf inzet toont voordat je een topic op GoT post. Misschien heb je dat al gedaan, maar het is niet in je topicstart terug te lezen.
- als je zelf op zoek wilt gaan moet je goede zoektermen hebben. Je bent hier erg slordig met je termen, bijvoorbeeld "AVG"
- wil je goed advies, dan moeten anderen weten wat je daar hebt staan. Je geeft geen specs, met name niet de naam van je videokaart. Als je dat gevonden hebt kun je er zelf ook op zoeken.
- een topictitel dient informatief te zijn. Hier kunnen we weinig mee.
- wij Tweakers doen elkaar constant de groeten, dus hoef je dat niet onder je posts te zetten. Wil je toch iets eronder zetten, gebruik dan je sig - daar is hij per slot van rekening voor.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.